karmaniola karmaniola
291
BLOG

niepokorni - he he he!!!!

karmaniola karmaniola Polityka Obserwuj notkę 2

 

 

Ostatnie zmiany jakie są udziałem naszych kochanych niepokornych wymagają małego zrewidowania poglądów, którymi dotychczas my – prawicowcy kierowaliśmy się do konując medialnych wyborów. Otóż, jak pamiętacie, według zasady wszyscy za jednego – jeden za wszystkich, obiecaliśmy sobie tu na salonie, że tygodnika ‘Uważam Rze’ po zmianie redakcji nie kupimy. Minęły długie dwa miesiące i nie wiem jak Państwo ale ja swojemu przyrzeczeniu jestem wierny. Choć muszę się tu przyznać do małej słabości: oglądam okładki tygodnika i z goryczą muszę przyznać, że są naprawdę dobre. Poza tym: mam świadomość, że gdybym kupił obecne ”URZ” oczywistym byłby czytelniczy wymóg nieufności wobec literek, słów i zdań zamieszczonych na jego łamach.

Często nawet myślałem sobie, że może więc lepiej kupować coś, o czym wiemy jak jest robione i po co, niż wydawać kasę na medium, co do którego miało się nadzieję, że będzie mówić do rzeczy, a na koniec okazało się, że ta cała nadzieja jest nawet funta kłaków nie warta. Mówiąc wprost: możę rozsądniej byłoby kupować "URZ" niż dajmy na to "Do rzeczy". Do dziś jednak odpędzałem od siebie takie myśli, mając je za niegodne prawdziwego prawicowca, katola, kaczysty i ciemnogrodzianina.

Dziś jednak przypomniała mi się pewna historia, usłyszana już dość dawno. Historia dotycząca znanego piosenkarza z tzw. bloku wschodniego. Otóż ktoś, mówiąc o jego pogodnych, wpadających w ucho i nie głupich piosenkach z pogardą powiedział o samym artyście, że gdyby mu zapłacili to spokojnie zaśpiewałby nawet na urodzinach dzikiego Adolfa.

Na koniec tej krótkiej notki mała uwaga, a raczej sprostowanie poglądów: ja wiem, że obecna ekipa”URZ” to obłuda, zakłamanie i fałsz. Wiem również, że ich publicysta JKM to dziwny człowiek. Ja to wszystko wiem i dlatego ze spokojem mogę sobie kupować co tydzień ów Hajdarowiczowy tygodnik. Po co mi „W sieci”? Po co mi „Do rzeczy”? Po co czytać publicystów, którzy nie dość, że są nieobliczalni, to jeszcze wmawiają mi, że czarne jest białe.

PS: ciekawe jak czuje się Cezary Gmyz?

karmaniola
O mnie karmaniola

;

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka