karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny
96
BLOG

Pisane na żywo.Sprostowanie.

karolbadziagteatrsubiektywny karolbadziagteatrsubiektywny Polityka Obserwuj notkę 1

Dzisiejszy wczosno-nocno,poranny wpis pod tytułem-"Pisane na żywo.Żydostwo pospolite". został zablokowany przez administratora portalu.Nie wiem dlaczego,nic takiego nie napisałem co by zasługiwało na taką cenzurę. Zareagowałem tylko na skandaliczne zachowanie pana Glińskiego i jego wypowiedz na temat Żydów.Ukazałem tylko antysemickie zachowanie i dwulicowość obecne władzy,która wszędzie widzi żydowski spisek.Pytam,czy coś złego w tym,że staję się w obronie czegoś,co nie tylko psuje relacje międzynarodowe,ale nakręca hejt internetowy.

Obecny nastrój jaki mamy za przyzwoleniem partii rządzącej,pokazuje,że wokoło są sami wrogowie,że opcja żydowska sabotuje "wstawanie z kolan",że całe zło,które jest w Polsce to zasługa owej nacji. Zapytałem także,że by zwrócili uwagę,że może co w niektórych miłościwie panujących nam obecnie ludzi,płynie krew żydowska. Wytykanie wszystkim "nie naszym",że są z Izraela,staję się sportem narodowym.Nie pamiętam,żeby za innych rządów-oprócz poprzednich lat gdy rządził PiS,żeby wysocy rangą ministrowie i członkowie partii,wytykali komuś żydowskie pochodzenie.

Faszyzm i rasizm są wpisane obecnie na sztandarach obecnej władzy.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka