Karolina Króliczek Karolina Króliczek
61
BLOG

Pilnuj Drinka i ..swojego tyłka.

Karolina Króliczek Karolina Króliczek Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Kampania „Pilnuj drinka” przeniosła się właśnie z internetu do toalet - dom mediowy ARBOmedia Polska stworzył własną sieć nośników reklamowych w toaletach. Jedna z pierwszych kampanii umieszczonych w ramkach dotyczyła problemu pigułki gwałtu. Akcję zleciło Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Zamierzeniem akcji jest zwrócenie uwagi bywalców imprez i dyskotek na coraz częściej występujący także w Polsce problem dotyczący GHB – substancji potocznie zwanej pigułką gwałtu. W klubach całego kraju (300 punktów w największych miastach i regionach turystycznych Polski) zawisły plakaty przedstawiające dłoń wrzucającą tabletki do szklanki z kolorowym napojem.

Specyficzne miejsce umieszczenia plakatów ma na celu dotarcie do jak największej ilości ludzi prowadzących aktywny tryb życia, lubiących zabawę i rozrywkę. To właśnie ta grupa jest najbardziej narażona na niebezpieczeństwo, jakie powoduje narkotyk. Poza tym są to osoby trudno osiągalne za pomocą tradycyjnych mediów.

Całość kampanii wspomogła komunikacja internetowa. W ciągu miesiąca na kilkunastu serwisach rozrywkowych, m.in. MTV.pl, Kozaczek.pl czy ClubZone.pl wyemitowano 500 000 odsłon billboardu. Kampanii towarzyszy strona internetowa: www.pilnujdrinka.pl

A oto przypomnienie innej - znakomitej - kampanii toaletowej: http://www.kampaniespoleczne.pl/kampanie.php?kampania_id=31&action=szczegoly

‎"..They embody what we know and carry us forward towards what we don't know." Virtual Pet Cat for Myspace

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości