Kate1 Kate1
252
BLOG

13 grudnia AD...

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 24

 

2002 – Rząd Leszka Millera zakończył w Kopenhadze polskie negocjacje z Unią Europejską.

Szczyt Unii Europejskiej w Kopenhadze 2002, który miał miejsce 12-13 grudnia 2002. Podczas szczytu nastąpiło zakończenie negocjacji akcesyjnych w ramach obszarów negocjacyjnych z 10 państwami kandydującymi: Cyprem, Czechami, Estonią, Litwą, Łotwą, Maltą, Polską, Słowacją, Słowenią i Węgrami.

Pamiętam ten dzień- triumfalny powrót Leszka Millera, strzelający szampan.
A ja nie mogłam zapomnieć, że to rocznica stanu wojennego i jakoś mi ta euforia w tym dniu nie pasowała.
 

2007 – W Lizbonie podpisano traktat reformujący Unię Europejską (ze strony polskiej Premier Donald Tusk)

Czyli różne ważne dla Polski wydarzenia miały miejsce 13 grudnia.

To dla przypomnienia tym, których razi planowany na jutro przez prawicę Marsz Wolności.

A przecież to standard, że w rocznice wybuchu wojen itp. organizuje się różne imprezy pokojowe.
Mam nadzieję, że taki też będzie ten Marsz. :)

PS

Trendy jest ostatnio szydzenie, że Jarosław Kaczyński nie był internowany.
Świadczy to o wysokich lotów inteligencji i kulturze.
To trochę tak (toutes proportions gardees) jakby szydzić z kogoś, że nie został zabity.

 
 

 

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka