Kate1 Kate1
1584
BLOG

A poparcie dla PiS ciągle rośnie

Kate1 Kate1 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 163


Zwykle nie dowierzaliśmy sondażom.
Kiedy je wklejałam miałam często takie komentarze, że to bzdury, głupota, kłamstwo i jeszcze gorsze.

Ale w dwóch ostatnich sondażach (IPSOS i CBOS) PiS otrzymał kolejno 40% i 42%, a PO około 20%, N. poniżej 10%, Kukiz ok. 8%-12%, pozostałe partie poniżej progu.
I te sondaże okazały się wiarygodne!! :)


Kolejne były trochę mniej łaskawe dla PiS (36% Pollster i Kantar, 38,4% Estymator, 34,9% IBRIS), ale to ciągle dużo więcej (prawie dwa razy tyle) niż osiąga PO.
(wszystkie sondaże z ostatnich dziesięciu dni).


http://ewybory.eu

Mało tego, niektórzy blogerzy, ale także komentatorzy polityczni twierdzą, że w rzeczywistości PiS może mieć
jeszcze większe poparcie, bo do wyborów pójdą ci, którzy dotąd nie chodzili, a są głęboko wdzięczni np. za 500+.

Sama miałam w przychodni NFOZ okazję przysłuchiwać się dyskusji politycznej zwolenników PiS (młody ok. 30-tki mężczyzna i dwie starsze panie-emerytki)
Główne tematy to Smoleńsk i Wałęsa.

Ale w pewnej chwili jedna z pań oznajmiła donośnym głosem- "jak PiS podniesie emerytury to wygra, jak nie- nie wygra".
"To tylko o to chodzi?"- spytałam nieśmiało.
"A co pani myśli, próbowała pani kiedyś przeżyć dzień o jednej bułce i wodzie?".

No tak...

Tak więc, jeśli nie będzie trzęsienia ziemi czy innego kataklizmu, IMO zapowiadają nam się dwie kadencje rządów PiS,
albo więcej :)
Bo niestety nie ma w Polsce sensownej opozycji.
Kolejne 8 lat (no, jeszcze 6) wojny polsko-polskiej w mediach i na blogach.
Niestety także w realu.
Bo protesty przeciwników PiS-u będą i będzie ich coraz więcej, ale raczej nie będą skuteczne.

A ja bardzo ciekawa jestem jak Polska będzie wyglądała po 8 latach rządów PiS?
Ale to temat na inną notkę :)



Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka