keytoo keytoo
206
BLOG

Tęsknię za tobą REDAKTORZE SKOWROŃSKI

keytoo keytoo Kultura Obserwuj notkę 7

Stworzyłeś na nowo TRÓJKĘ, połączyłeś ludzi o różnych poglądach z lewa, prawa, no i centrum oczywiście. I o dziwo to działało :)
Potem każdy następny redaktor(-ka) tylko psuć potrafił :( A teraz to już dno i metr mułu :(
Od dziś trójka nie będzie moim radiem pierwszego wyboru. Szkoda czasu na nią :(
Ps: Tęsknię pani Aniu za pani cudownym głosem i wyrafinowanymi słownymi potyczkami z panem Wojciechem. Smutno mi.


keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura