keytoo keytoo
127
BLOG

PiS podziękował Kazikowi :(

keytoo keytoo Kultura Obserwuj notkę 7

https://klubjagiellonski.pl/2020/05/11/pis-powinien-kazikowi-podziekowac/

Powyżej znajduje się link do artykułu Klubu Jagielońskiego,  w którym autor twierdzi że PiS powinien być wdzięczny Kazikowi za utwór "Twój ból jest lepszy niż mój"

Jak PiS podziękował WSZYSCY WIEMY :(

Szanowni rządzący, pamiętajcie Pycha Kroczy przed Upadkiem no i nadgorliwość gorsza jest od Faszyzmu.

keytoo
O mnie keytoo

ALM to skrót od angielskiego All Lives Matter. Jestem biały i jestem z tego dumny :) Nie będę przepraszał za kolor skóry :) Jestem za wolnością wypowiedzi. I pamiętaj Twoja wolność czytelniku kończy się tam, gdzie nie mogę sięgnąć ciebie pięścią. Generalnie Żyj i pozwól żyć innym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura