Internet
Internet
Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
188
BLOG

Pan magister ekonomii Piotr Gliński

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Mgr. Piotr Gliński
a propos Gliński przedpisowy
opowiedziała mi przyjaciółka, która dzieliła z nim kuchnię na Fulbrighcie.
podkradał jej masło - mało tego, niezdarnie tuszował to nożem
ch.j dawniej, ch.j dzisiaj

Paweł Mossakowski
Ja go z czasów pracy na socjologii nie pamiętam z tak spektakularnych numerów (nie było kuchni?), pamiętam natomiast jako strasznego drętwusa i sztywniaka, z ogromnym przerostem ambicji, a za to bez elementarnego poczucia humoru. I takim, jak się wydaje, pozostał.

Dariusz Piszewski
Ja znam taką, z bardzo pierwszej ręki. Na premierze "Jolanty-Zamku Sinobrodego" Trelińskiego w Metopera, gdzie był zaproszony jako min kult. , zapytany o wrażenia, odpowiedział "Eee, ja się nie znam. Zaprosili mnie, to jestem".

Śmiech to najlepsze lekarstwo.
Dobrze jest się pośmiać, ale czy wiesz, że może to poprawić twoje zdrowie? Dowiedz się, jak wykorzystać potężne korzyści płynące ze śmiechu i humoru.



Zdjecie i FB komentarze: https://www.facebook.com/oko.press/photos/piotr-gli%C5%84ski-w-ten-spos%C3%B3b-t%C5%82umaczy%C5%82-w-wywiadzie-dlaczego-publicznie-atakuje-dzi/2196276267300578/

Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości