Internet
Internet
Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24
261
BLOG

Jak żyją Polacy w Ameryce?

Klub inteligencji salonu24 Klub inteligencji salonu24 Kultura Obserwuj notkę 5



W pustce,

która jest tak ogromna, że jeden nie widzi

drugiego. Myśli o własnym JA poszerzą

tę pustkę. W młodości miałem mocne skrzydła,

wzbijałem się wysoko w przestworza.

Ziemia mnie karmiła, o tym zapomniałem.

Ilu jest takich, co wymieni przyjaciół

na samochody? Rodzinne szczęście na

pieniądze? Pokochali rzeczy, które stawiają

wyżej niż siebie samych. Nawet nie zauważają

jak szybko pozbędą się głodu kultury,

jak szybko porosną sadłem obojętności.

Adam Lizakowski

Od wielu lat promotor kultury polskiej za granicą, organizator ponad 200 spotkań literacko-artystycznych od San Francisco po Chicago. Studiował creative writing poetry na Columbia College Chicago (BA) i Uniwersytecie Northwestern w Chicago (MA). Znakomity poeta.


Ostatnia moja notka. W pewnym Portalu bardzo chwalona.

Oczywiście, nie w salonie. Pełna porażka.

Problem bezdomności w Ameryce ma znamiona ostrego kryzysu

https://www.salon24.pl/u/eternity/1239419,problem-bezdomnosci-w-ameryce-ma-znamiona-ostrego-kryzysu


Lata szczęśliwe są latami zmarnowanymi, praca postępuje tylko w cierpnieniu. Tylko w nieszczęściu poznajemy świat i samych siebie, zdobywamy się na wysiłek i pogłębienie życia, a wiec na to wszystko, dla czego najwięcej warto żyć. (…)Troska rozwija siły ducha. Marcel Proust redaguje zespół: Aspen. Basia007 Basia klika na Salonie24 dobronata Docent Stopczyk dry ehad Eternity lagriffe Lchlip Mila Nowacka Michalki m.m.w. Mr.Spock NOTAX waldburg Alpejski

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura