Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
98
BLOG

Tajemne obcowanie - Część II

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

TAJEMNE OBCOWANIE - część druga

Dział: Kultura Temat: Literatura




Zygmunt Jan Prusiński


DOTYK – ZBIÓR PRZYSZŁOŚCI

Motto: Tańczyć delikatnie - poruszasz
kwiaty w wazonie a ja względem
rytmu wtóruję i jakoś jest jaśniej.

Jutro Walentynki
czy mam prawo o tobie mówić
że jesteś moją kochanką
nie tylko o poranku
wszak przyzwyczajam się
do twego uroku i głosu
a może się mylę – powiedz
że się nie mylę to mi pomoże
żyć tym uczuciem – zaistniałaś
w dobrym czasie te momenty
w kolorystyce zaznaczam w książce
wiem czytelnicy będą ci zazdrościć
tyle przed nami rozłożystych krajobrazów
w Bydlinie tam gdzie stary młyn
jest łąka – można się ukryć w gęstej trawie
wkoło leśny zapach i moje zaproszenie –

więc kochaj mnie w tej przyrodzie
zaczniemy miłosne rozdziały…




DOTYK W ULUBIONYM STYLU

Motto: …jakby cały chór drzew szumiał
a my w środku gdzieś ukryci
jak ptaki czynimy uroki miłości.

Poniekąd układam rytm
byśmy się zgadzali dopasować błękity
serdeczność wypływa z jezior
czynię podchody jako zalotnik
muskam cię po karku lubisz te z doskoku
uśmiechem przyjmujesz odbiór
leży serwetka na stole i kubek herbaty
częstujesz mnie sobą niczym kokietka
powiem szczerze biorę wszystko
każdy układ czy od przodu czy od tyłu
aby cię uszczęśliwić nad brzegiem rzeki
lub pod wierzbą - kochać kochaniem
symetrycznym i zgodnym bo lubię być
pod twoją sukienką wraz z motylami –

takim jestem kochankiem by wielbić
twój chód na srebrnej ścieżce w polu.




DOTYK – MOJE PŁOMIENIE

Motto: W przyrodzie umiem się odnaleźć
połóż się wygodnie na trawie
inwencje są słuszne diabelnie trafne.

Zaskoczę cię pod kołdrą o świcie
zbiorę miód z waginy - nie wiem
czy mnie lubi czy lubi Laleczkę
ciągle się dziwnie kręci
zwód na samą myśl jest jasny
by po męsku zostawić mokrą metaforę
dzisiaj zaplanowałem masaże
rozbudzę wszelkie maginacje
swobodnie nauczę by serdeczność
krwawiła durową nutą – pozycje
wedle natury bez zahamowań
rozkręcaj mnie jakbyś wabiła motyla
by na twoim kwiecie zapisał obecność
że to co czynimy robimy ładnie...




DOTYK – TWOJE PŁOMIENIE

Motto: Niech krąży światło a błysk nastąpi
w chwili przekazania kilkanaście
kropel srebrzystych...

Rwę się do ciebie jak szatański liść
namawiam do częstych spotkań
intymność moja otwarta - taką samą
i ja oczekuję przecież czynię
w tobie dobroć nasączoną wiekuistość
pieszczę piersi pieszczę pośladki
pieszczę łono pieszczę stopy -
co jeszcze oczekujesz ode mnie?

Czuję twoje płomienie
powolutku wsuwam w dwu kierunkach
tę gorąc przyjmuj ruchem naturalnym
rozbijaj skały na szczycie -
niech płonie niebo z zachwytu
liżę twe ciało słodkie - iskrzy uwertura
naszej miłości - słyszysz króluję
nad tobą będąc a ty owijasz ruchem węża
i płyniemy wedle piosenki Feelings..




DOTYK - UCZUCIE KTÓRE ZAKWITA

Motto: Co zyskujesz na krawędzi rysunku
kiedy maluję szczytowe względy -
podziwiaj piękno nagich ciał złączonych.

Nie martw się jestem przy tobie
dotykam ziemi w twej okolicy
oglądam to co mnie interesuje
a zatem to zdjęcie które mam
bo biust wrażenie robi - klęczę
przed nim dotykam sutek
nie o to chodzi żeby je rozgrzać
wiem że się obudzą i zaczną drgać
w tej chwili jestem blisko...

Powiem szczerze że ta bliskość
ma sens wobec nas samych
otoczę rumiane względy -
poddam się tym czynnikom
żeby każdy milimetr twego ciała
łączyło ewenement zdobyczy
rozhuśtaj nie tylko błękity
bo i czerwień - nie wstydźmy
obchodzić się z naszymi narządami
niech się penis raduje - niech
wagina się cieszy że ma opiekuna
stróża każdego dnia i każdej nocy.

Kochaj mnie ze zrozumieniem
że jesteś w mojej krainie poezji
i nie tylko - granica przejścia
bywa gościnna jak promienie słońca.




DOTYK - BIERZMOWANE CZYNY

Motto: A u mnie głód pieszczot
i latające metafory jak ptaki w błękicie.

Leniwy poranek ale jeszcze ciemno
przybywam do ciebie z namiętną Laleczką
mam także miłosne nowiny - szukam
nowej interpretacji by cię do wilgotności
doprowadzić właśnie dzisiaj w niedzielę.

Wiem że nago śpisz jakże uwolniona
a post kilka dni trwał taki cichy -
spieszę rozgarnąć te tajemnice
pozwól po mojemu by czuć się kochankiem
zatem wślizguję się potajemnie na czczo.

Układasz się pod moje dyktando
pieszcząc po kolei to co lubisz -
opiewam symetrię do tego zgodną
że idealnie mi pasujesz w miłości
zatem szanujmy to co robimy
głaskanie narządów jest miłe…

Propozycji mam wiele – ozłocę
czynami bo zasługujesz na to niezmiernie.




DOTYK – ZABIELONY NASZ ŚWIAT

Motto: „Fajne to co piszesz, ale ja jednak
lubię mocne słowa i porządne rżnięcie”.
- Joanna Jaworska -

To mi schlebia na pewno
umiem się zachować według
twoich założeń - rozumiem
więc założę maskę Diabła
i wniosę na szczyty -
diabelny stan mój wewnętrzny
potrafi zadziałać w ostrym
spojrzeniu że jesteś przygotowana.

Najpierw podkład muzyczny
The Stylistics - You Make Me Feel Brand New
obudzę wiatry - a ty już rozebrana
na kolana przede mną chcesz
bym ciebie brał od tyłu - wiruje przestrzeń
rozpieszczam twoją waginę dla mojego penisa
niech rozszerza zabielony świat
żeby efekt był także muzyczny.

- Połączymy nasze spermy
a za oknem huragan zmalał...



Wiersze z książki „Tajemne obcowanie”



.









Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura