Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
96
BLOG

Tajemne obcowanie - Część III

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

TAJEMNE OBCOWANIE - część trzecia

Dział: Kultura Temat: Literatura



Zygmunt Jan Prusiński


DOTYK – KOCHAĆ  

Motto: Wiruje przestrzeń
rozpieszczam twoją waginę dla mojego penisa
niech rozszerza zabielony świat.


Jesteś przygotowana artystyczność wnieść
to bierz Laleczkę do buzi - pokaż co potrafisz

ja twoją waginę mam już w ustach
jeżdżę po niej niczym slalomista...

Nie ma okrężnych dróg i nie ma udawania
tylko brać i dawać niech orgazmy się cieszą

a nad nami wrony i gawrony niech kraczą
niech dzwony dzwonią jak w boże ciało

bo to seks zdziczały - rozszerz szeroko nogi
zaraz ci wsadzę a za godzinę poświęcę spermą.




DOTYK – OSWAJANIE ŚWIATŁA

Motto:  Nie ma okrężnych dróg i nie ma udawania
tylko brać i dawać niech orgazmy się cieszą
a nad nami wrony i gawrony niech kraczą
niech dzwony dzwonią jak w boże ciało.


Kochać ciebie to jak wschód słońca
rozjaśnia światło za oknem
a w twoim pięknie pielęgnuję treści
te które są ważne proporcjonalnie.

I jesteś taka zachłanna na moje czynności
chcesz coraz więcej tego miodu -
być silniejsza w codziennych obowiązkach
po trosze lubisz mnie a kochasz
kędy bywam na tobie rozłożysty
jak czarny ptak a lot mój przebija
twe wnętrze że świat intymny
staje się kolorem niebieskim...

I jest w tym tylko jedna prawda -
kochać ciebie błogosławiony
że poznałem dziewczynę
też błogosławioną.

- I za to ci dziękuję dobra kobieto...




DOTYK - ARTYSTKA CIAŁA

Motto: Rozszerz szeroko nogi
zaraz ci wsadzę a za godzinę
poświęcę spermą...


Jest nią bezapelacyjnie
wymaga ode mnie poświęceń
z żyłem się z nią na pograniczu
(jeśli dobrze kochasz jesteś mój)!

Tworzę w niej błyskawice
potrafi tańczyć w trakcie kochania
wygimnastykowana niczym gazela
przewraca moje wiatry kuszące
na cztery czwarte w medium pożądania.

I płynie muzyka ze strony na strony
przewracam ją jak bałwana za młynem -

i piszę i malują ją w spokoju natężonym
zmieniają się moje momenty
w poczet cieni mijających
aż do skutku gdy omdlewa...




DOTYK - RYSUNEK MIŁOŚCI


Motto: Kochać ciebie to jak wschód słońca
rozjaśnia światło za oknem
a w twoim pięknie pielęgnuję treści
te które są ważne proporcjonalnie.


Pukam do okna - jestem
za romantycznymi chwilami
uszykowałaś scenerię kilka nocnych
lamp się pali - ty widoczna jako
pierwsza w różowej narzucie
wino na stole i dwie lampki
muzyka Ennio Morricone płynie
do uszu - tak chce się żyć
przy tobie całować - pieścić -
kochać do głębi - d o g ł ę b n i e
aż krzyk miłości usłyszę -
i wówczas czuję się spełniony
zupełnie od nowa ochrzczony
twoją ręką kiedy bierzesz do ręki
twardego penisa i mieszasz
artystycznymi ruchami a potem
ustami rozniecasz ów ogień we mnie
aż gwiazdy spadają za oknem

- twoja wagina przyjaźni się od dawna z moim Rozbójnikiem!




DOTYK - MÓGŁBYM POFRUNĄĆ NAD ŁĄKAMI


Motto: Tworzę w niej błyskawice
potrafi tańczyć w trakcie kochania
wygimnastykowana niczym gazela
przewraca moje wiatry kuszące
na cztery czwarte w medium pożądania.


Blaski i cienie czy odwrotnie
nieważne występki
tłoczą się myśli o kochaniu
czy jem śniadanie obiad kolację
to myślę o tobie a jeśli o waginie
to od razu mi staję jakby usłyszał
zew powracających gęstych chmur
i obcałowuję ciebie jak wariat
chcesz orgazmu zaraz ci utworzę
ku temu warunki jak szaleć to szaleć
pieszczę twoją waginę językiem
od dołu ku górze - od góry ku dołowi
i jest w tym jakaś niebotyczna
historia romansu - przyzwyczajasz się
do moich ruchów wydzielasz z siebie
(ten smaczny miód który połykam)
jakbym powrócił z Pustyni Czarnej Madonny).

Głodny jestem ciebie codziennie
nie ma nocy żebym o kochaniu nie pomyślał
staję się twoim drzewem puszczam listek
za listkiem w ramach miłosnych listów -
gdy ciebie nie ma onanizuję się
żeby nie tracić kondycji a wiry łaskoczą
i wiem że ściskasz kroczę - r o z p a l a s z
swoje światło i pragniesz mojego powrotu.

Nie zdradzaj mnie Księżniczko -
przed nami kochanie - kochanie - kochanie

wieczne i tajemne to kochanie jak krzyże przy drogach!




DOTYK - ROZPALASZ MNIE


Motto: Wiem że ściskasz
kroczę - r o z p a l a s z
swoje światło i pragniesz
mojego powrotu.


Wobec tej modlitwy
schodzę na manowce
jam rozbójnik twego ciała
kradnę każdy milimetr
wchłaniam ozdoby -
otaczam opiekuńczo
twoją całość - tak ciebie
pragnę kochać - i na śniadanie
- i na obiad - i na kolację
jestem to ci winien jak żaden
mężczyzna na świecie
błogi jestem że mogę nago
przed tobą stanąć a penis
ładny i prosty i jądra duże
na jego widok się podniecisz
i będzie kochanie oj będzie kochanie
na wszystkie strony wiatru
aż połączą się dwa strumienie
zabulgoczą - wymieszają
stopień wtajemniczenia

szczęśliwość polega na przygotowaniu
i kochaniu - i to spełniam i wypełniam.

Jesteś moją kochanką -
jestem twoim kochankiem!



DOTYK – EROTYCZNY BLUES


Wczorajszy dzień 
nigdy nie zapomnę
to było poznawanie
cóż za wieczór piękna kobieto
noszę cię w sercu
poznawałem twoją waginę
- trzy akta w teatrze -
całowałem ją bo to moja rola
dać ci słodyczy kędy wobec
tych zgodnych zaistnień
przekazać moją Laleczkę
byś zadbała o całość scenerii
czy będziemy na wyspach
czy na wzgórzach czy w lesie
czy nad rzeką - obojętnie gdzie
czyń ze mną tę zgodność uczuć
w ekslibrisu dorysujemy niebo
i drzewa wszak jesteś mi tak bliska
że nie pozwolę nikomu zniszczyć
tej ziemskiej miłości wszak piszę
książkę o nas uzupełniając szelestem
i dźwiękiem wobec naszych luster
kiedy zatańczymy nago nie tylko tango
chodź dziewczyno do mnie - weź
go tak artystycznie bym mógł przekazać
nasienie miłości wobec prawdy

że warto mnie było poznać
że warto było poznać ciebie.


Wiersze z książki „Tajemne obcowanie”

Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura