Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
54
BLOG

Tajemne obcowanie - Część IV

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

TAJEMNE OBCOWANIE - część czwarta
Dział: Kultura Temat: Literatura

 

Zygmunt Jan Prusiński


DOTYK - W JAKICH DZISIAJ JESTEŚ MAJTKACH

Motto: Jest w tym jakaś niebotyczna
historia romansu - przyzwyczajasz się
do moich ruchów wydzielasz z siebie
(ten smaczny miód który połykam)
jakbym powrócił z Pustyni Czarnej Madonny).


Cały czas krążą myśli o tobie
czy myję naczynia czy gotuję obiad
to jesteś w moich żyłach w mojej krwi
cudowne uczucie jakbym szedł
drogą wierzb - wchłaniam twe walory
soczyste i tak sobie pomyślałem
że pojedziemy gdzieś na wycieczkę
na kilka dni - wynajmiemy apartament
kochana ty wybieraj okolice jestem
ci winien za wczorajszy wieczór -
wierzę że to jest przed nami
ta poetycka miłość właśnie wczoraj
narodziła się w koncercie pianistycznym C-moll.

Pytam się w jakich jesteś majtkach
szarpie mnie ku tobie - bądź łaskawa
od nowa się uczę zbliżenia z kobietą
jestem artystą nadwrażliwym a seks
to jakby wszystkie obwoluty książek
starannym jestem w tym co robię
zdjąć te majtki pod wierzbą
rozkochać tak jak chcesz trywialnie
i romantycznie - pragnę zasnąć
obok w jednym łóżku by czuć ciebie
jako stan błogosławiony przez wiatry.

- Przyjmij moje uczucie i schowaj do swego serca...




DOTYK - DAM CI NASIENIE


Po rozmowie przez telefon (po półtorej godziny)
znalazłem się niczym w Raju Aksamitnego Rozsądku
w tej przeróżniejszej gadaninie przeze mnie
nie wiem ile zapamiętałaś w skrócie mój świat przeszły
a zachowałem się jakbym pracował w reklamie
słuchałaś jak sowa wypatrująca ofiary - to komplement
choć mężczyzna ze znaku zodiakalnego Waga
nie czyni tak często tej złocistości – wystarczy że pisze
opisuje to wzajemne a bardziej wspólne przeżycia
zapytałaś się dlaczego nazywam ciebie Kwiatuszkiem
to właśnie jest komplement - w tej nazwie są
wszystkie ważne komplementy o tobie i w tobie
choćby ta nieprzytomność o waginie to zaszczyt kochać
dlatego przyjmij ode mnie nasienie - stań się brzemienną
niech to dziecko zostanie po nas - mam silne geny
codziennie cię będę zapładniał by to urzeczywistnić
wobec Boga Wiatru - wobec Boga Poezji - wobec
Boga Miłości - tak schyl się by w niej umieścić to
co czyni w tobie Egzekucję Przyjemności!




DOTYK - WCHODZIMY CICHUTKO NADZY

Motto: Cały czas krążą myśli o tobie
czy myję naczynia czy gotuję obiad
to jesteś w moich żyłach w mojej krwi
cudowne uczucie jakbym szedł drogą wierzb.


Epopeja literacka jest prawdziwa
bo jest w niej twoje życie i moje także
wiem mam przewagę żeby rozkwit romantyzmu
miało swoje stałe miejsce byś czuła się pożądana
to dla mnie łaskawość iż mogę cię rozebrać
wiem jak to odbierasz często patrzysz w moje oczy
rysujesz je na pamięć chcesz odczytać i ukryć
do pamiętnika dla siebie - pisałem o dziecku
ładne dziecko to kwiat w domu to przyczyna
być szczęśliwą rodziną to ballada wyłuskana
z korzeni światła i dźwięku - więc i ty rozbierz
mnie do naga wyostrz pragnienie wobec
tajemnego obcowania - niech to będzie dotyk
sprzyjający na wietrze porannym okoliczności
sprzyjają w ogrodzie i na łąkach - topole nucą
w trakcie kochania objęci tworzymy całość
czujesz tę podróż bez biletu ku naszym
marzeniom wzmacniamy uczucie a droga
zakwita muzycznymi liśćmi mijających drzew.

Zatrzymamy się przy strumieniu -
odpoczniemy tam kochanie...




DOTYK - DZIEŃ MOJEJ KOBIETY

Motto: Idziesz naga do mojego wiersza -
tam w nim pokocham twoje dłonie.


Dzisiaj chciałbym położyć moją rękę na waginie
(jesteś dla mnie świętą - mam prawo tak napisać
w rzeczy samej jestem ochroniarzem natury)
wiem że mnie darzysz uczuciem na wskroś
płomiennie w kolorach jasnych czekasz
każdego dnia na wiersz do książki „Tajemne
obcowanie” - bo jest to prawda zaręczenia
kupię ci pierścionek sama sobie wybierzesz
a ja będę szczęśliwy że spełniłem ten obowiązek.

Obcuję z tobą a kwiaty pachną otworzyłem okno
przytuleni wpatrujemy się co przed nami istnieje
jak byśmy razem grali w filmie o miłości
znasz moje oczy niebieskie ufasz tym oczom
wszak zawsze przygotowuję do zachęty pieszczot
uwielbiam te sceny zresztą nie ma w nich nic
krzywdzącego - tańczymy zobowiązani sobie
prowadzę ciebie do sypialni by prezent przyjąć
i prezent dać więc całuj mnie ukształtowana
i dzisiaj i jutro i zawsze - jam błogi i ty błoga.




DOTYK - KSIĄŻKA ZYGMUNTA

Motto: „Otwierałam i tylko się modliłam,
żeby książka była z dedykacją.
A jak ja się cieszę. Przepiękna dedykacja”.
- Joanna Jaworska -


I stało się - otrzymałaś prezent ode mnie
i to w Dzień Kobiet - książkę „W ogrodzie Norwida”
o gdybym był przy tobie pokochalibyśmy się
otoczyłbym twe ciało jak otaczam tort - błyszczy
we mnie życie z tobą jestem dumny poniekąd
masz dla mnie wszystko co mi potrzeba...

(Miłość zapala światełko w sercu) - znam
twe piersi i znam waginę głaszczę ją
i całuję i liżę - to moje pragnienie życia
a ty przymykasz oczy i zapraszasz zapachem
jakaż odskocznia miła jakbym szedł
drogą wierzb śpiewających i pianino słyszał.

Wtedy jesteś jakby wyłączona - (przechodzisz
stan wibracji) a ja dalej głaszczę - całuję - liżę
i jest w tym namalowany obraz gotowy
byś weszła do niego naga i została w moim domu
bo kochać chcę codziennie na różne sposoby
byś mi kwitła - kwitła - kwitła...




DOTYK - POGODNIE Z DALEKA


Dzisiaj twojej córki urodziny
(18 lat skończyła) - to jak motyl w ogrodzie
życzenia złożyłem...

Rozmyślam nie wiem czy ty rozmyślasz o nas
czynię korektę pierwszego rozdziału
naszej książki - przedstawię na Salonie
Biały Blues Poezji - niech się przyjaźnią
z białym dniem i światłem wieczorem
a w nocy zapewne śpią moje erotyki...

Rozpieszczam ciebie a kiedy w lustro patrzysz
ja jestem tuż obok - to raz w ubraniu
to innym razem nago tak jak ty nagim
ciałem mnie parzysz - jestem niewolnikiem
nagich instynktów spieram sztukę wraz
z plenerem na obrazach w iście z piorunami.

Jestem subtelnym w przyrodzie
moc w tobie nie słabnie - śpiewam
o szczęściu piosenkę Herman’s Hermits
„Jesteśmy szczęśliwi razem” - to w dolinach
to na wzgórzach obwieszam światu
że miłość budują ręce - słyszysz mój głos?





DOTYK - WZMACNIAM JĄ CODZIENNIE


Wiesz jak przeżywam pustkę
to jakbym był na pustyni z dala od ciebie
rozkochany czy nago czy w ubraniu
przytulam się - wypinasz pośladki
rozkręcam wyobraźnię uwielbiam to szukanie
pachniesz podniecona abażur podgląda.

Jestem gotowy ustawiam Laleczkę
niech już zacznie się akt miłosny
najlepsze chwile kiedy jestem w środku
nagrzewam temperaturę rytmicznie
pieścisz się i kokietujesz dyktujesz zmiany
za szybko nie chcę skończyć - niech trwa
huśtawka nastroju w samym akcie
całujesz zupełnie inaczej moje usta.

Dokąd nas poniesie ta miłość
powracam z wyprawy z tobą
(oaza jest naszą tajemnicą) -
chyba jesteśmy stworzeni dla siebie.



Wiersze z książki „Tajemne obcowanie”

Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura