Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński
Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński
48
BLOG

Tajemne obcowanie - część XIV

Zygmunt Jan Prusiński Zygmunt Jan Prusiński Wiersze Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

TAJEMNE OBCOWANIE - część czternasta

Dział: Kultura Temat: Literatura



Zygmunt Jan Prusiński


GDZIEŚ W CIEPŁYM CZASIE RAZEM


Okrężną drogą idę z wierszami,
zapach i nastrój pomiędzy drzewami
wobec twojego uroku w środku.

Odgarniam gałęzie - dotykają mnie muzyką,
czuję twe ciało jak dęby obok mówiące -
piję leśne wino z aniołami.

Dzisiejszy wieczór zapowiedziany,
będę recytował sonety poety z Hiszpanii -
jakże ten fragment mnie uwiódł:

...„tysiące skrzypiec mieści się w jednej dłoni”.

Tak, Federico Garcia Lorca to nie wyschnięta łza.
Nie spiesz się, nie spiesz się dotykać tych pereł -
one są wszystkie dla ciebie kobieto miłości!

Okrężną drogą idę z wierszami,
zapach i nastrój pomiędzy drzewami
wobec twego uroku w środku.




WOŁANIE O MIŁOŚĆ

Motto: Najpierw powoli powolutku będę
wsuwał i wyjmował niech ten czar
rozkołysze wietrzne prądy.


- Co mi zostało w życiu jeśli mogę
jeszcze być mężczyzną który wybiera
kobietę do kochania - i to nie jest
takie zwykłe kochanie - o tym zapewniam
moja bogini w świetle intymnych
zaśpiewów że możemy się tulić ile
mamy na to chęci więc piszę w tobie
melodię weź ją proszę razem rozpalimy
pozytywne igraszki pod jabłonią
rozpalę twe sutki o dobrym czasie
unieś uda wysoko byś iskrzyła
przede mną w rozjaśnionej scenerii.




EROTYK DOBITNY

Motto: Jestem dla ciebie idealny tworzę w tobie
same aksamity w wilgotnej puencie ciała.


Najpierw powoli powolutku będę wsuwał i wyjmował
niech ten czar rozkołysze wietrzne prądy -
możesz opleć mnie nogami przycisnąć do siebie
rozlana na strony czuła i potargana intonujesz
by ta męskość wirowała w tobie nie kalecząc
brzmienia tej melodii zasadnej - rytmicznie unosisz
biodra bym dalej i dalej wkładał i wyjmował
na pocieszenie serc naszych i malować liście klonu
w jesiennych kolorach zatopić to co przeszkadza
i zawsze możesz powiedzieć w trakcie - mój kochany!




JESTEM DLA CIEBIE IDEALNY

Motto: Śnię o tobie - wystarczy za dnia pomyśleć
o twoich piersiach - łonie - biodrach - udach.


To nie jest zarozumiałość to wynika z wyczucia
że w miłości pasujemy idealnie - i powinnaś
radośnie przede mną się otwierać ukazując
swój intymny świat - w nim będąc zacałuję
twój narząd nasączę ustami niech puchnie
niech się cieszy radosna według składni…

Jestem dla ciebie idealny tworzę w tobie
same aksamity w wilgotnej puencie ciała.




SEN O MIŁOŚCI

Motto: W tym ściszeniu jest dojrzała fraza
odbywa się ona poniekąd milcząca.


Śnię o tobie - wystarczy za dnia pomyśleć
o twoich piersiach - łonie - biodrach - udach
jestem bliżej niżby się wydawało w wierszach
proszę ciebie o miłość bo jej nie mam -
brakuje mi twego ciała przyznaję szczerze.

Moja Laleczka chce pieszczot dosadnych
czyń to jako kobieta dojrzała - wynagrodzę
przyjaźnią i na obrzeżach o każdej porze
połóż się klasycznie bym mógł całość pieścić
- niech skrzydła mnie noszą nad tobą...

Przybędzie ciepło - zaleję ten intymny ogród
jesteś wówczas idealna do moich potrzeb -

zaskakująco kobieca przyjmij te dary!




ZAPROSZENIE DO MIŁOŚCI

Motto: I nikt nam w tym nie przeszkodzi
że nagość opiszę w złocistych słowach.


W tym ściszeniu jest dojrzała fraza
odbywa się ona poniekąd milcząca
ale to nam jest potrzebne tak zwyczajnie
jak czyni to kobieta z mężczyzną...

Bądź spragniona wówczas ten lot
będzie nam służył do połączenia
wszystkich narządów jestem pewny
że rozkwitniesz w odbiorze dotyków.

Zupełnie rozbiorę ciebie według opisu
namaluję szczegóły by nie wątpić
w tej posłudze tak jak czyni wiatr
a o świcie powtórzymy ten nagi bal...




WIEM ŻE CZEKASZ NA MNIE

Motto: W gęstej trawie niech kwitną pieszczoty
niech brzmi w tonacji pieśń słów.


Staram się być delikatny
dotykać miejsca które nie są mi obce
powielam dobre uczynki byś czuła
jesteś kobietą to wiesz...

Pragmatyzm zostaw na parapecie
gdzie kwiaty w doniczkach stoją
mnie interesuje ciało twoje
odbieram go w podzięce.

Dzisiaj noc będzie nasza
załóż tę różową koszulę nocną
(na różowo będę cię kochał) -
niech nocna lampka nuci ciszę.



Wiersze z książki "Tajemne obcowanie"




Zobacz galerię zdjęć:

Zygmunt Jan  Prusiński
Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Zygmunt Jan  Prusiński Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska Muza - Joanna Jaworska

Zapraszam do Niezależnej Wytwórni Filmowej PROSTAK_____ http://korespondentwojenny.salon24.pl/_____ A teraz będą "chwalunki"..., co dzięki mnie utworzyłem jako animator kultury i działacz społeczny w polityce w Polsce i na Emigracji: 1967 - 1970 ...założyciel zespołu muzycznego "Chłopcy z Przedmieścia" w Otwocku; 1979 - 1981 ...został przewodniczącym Klubu Młodych Pisarzy przy ZLP w Słupsku; 1982 - 1985 ...kolporter pism emigracyjnych w Wiedniu; 1987 ...wydał dwa zeszyty literackie - wiersze pt. "Słowo" i "Oaza Polska" w Monachium wydawnictwo: Niezależny Związek Pisarzy Polskich "Feniks"; 1988 - 1990 ...wiedeński korespondent "Orła Białego" w Londynie; 1990 - 1994 ...założyciel i przewodniczący Korespondencyjnego Klubu Pisarzy Polskich "Metafora" i Polskiego Centrum Haiku a także pomysłodawca "Wiedeńskiej Nagrody Literackiej im. Marka Hłaski" oparty z plonu konkursu na prozę i poezję - zorganizował dwie edycje konkursu literackiego w Wiedniu; 1997 - 1998 ...członek Ruchu Odbudowy Polski - przewodniczący Komisji Rewizyjnej ROP w Słupsku; 1998 - 1999 ...korespondent radia City w Słupsku; 1999 - 2003 ...założyciel i przewodniczący Polskiej Partii Biednych na Pomorzu; 1999 - 2003 ...założyciel i sędzia Słupskiego Sądu Społecznego w Słupsku; 2000 - 2009 ...założyciel i prezes Stowarzyszenia "Biały Blues Poezji" w Ustce; 2001 - 2009 ...założyciel środowiska literackiego w Starostwie Powiatowym w Słupsku; 2001 ...wydał tomik wierszy pt. "W krainie żebraków słyszę bluesa" - ZLP Słupsk; 2004 - 2005 ...korespondent radia "Supermova" w Londynie; 2005 - 2007 ...redaktor gazety internetowej "Karuzela Polska"; 2005 - 2009 ...korespondent międzynarodowej gazety "Afery Prawa a Bezprawie" w Irlandii z siedzibą w Sanoku. ____Odpowiadam swoim podpisem - Zygmunt Jan Prusiński Ustka. 23 Grudnia 2009 r.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura