Milton Milton
244
BLOG

>>> Pytanie do PiS-ofanów: Jaką kanalią trzeba być, żeby ...

Milton Milton Polityka Obserwuj notkę 16


z tego:

Jeśli pyta pan mnie jako premiera, czy ja lub mój rząd był zainteresowany, żeby jak najwolniej wprowadzić legislację, która skutecznie wyeliminuje wyłudzenia, to musiałbym to uznać za zwykłą impertynencję


zrobić to:

Mój rząd był zainteresowany, żeby jak najwolniej wprowadzić legislację, które skutecznie wyeliminuje wyłudzenia



https://www.wprost.pl/kraj/10226605/posel-pis-zmanipulowal-slowa-tuska-nie-bylo-to-zamierzone-i-celowe-dzialanie.html




Łajdacka zmiana.



.


Milton
O mnie Milton

Patrz Kosciuszko na nas z Nieba, raz Polak skandowal. I popatrzyl nań Kosciuszko, i sie ZWYMIOTOWAL! [Konstanty Ildefons Galczynski].

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka