krytykant70 krytykant70
171
BLOG

Czy powinniśmy ufać USA?

krytykant70 krytykant70 USA Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Czy powinniśmy ufać USA?

Generalnie ufamy USA, liczymy, że jest to nas najbardziej godny zaufania sojusznik, ponosimy
istotne inwestycje dla tego sojuszu i mamy wielkie oczekiwania.
Wygląda rzeczywiście, że jest to dla nas bardzo cenny sojusznik....
Niemniej jednak jest to kraj mocno dziwny pod pewnymi względami, który jak dla mnie
potrafi zachowywać się skrajnie zdumiewająco, a w sumie wręcz bulwersująco.
Mam tu na myśli sprawę Britney Spears i tego jak przez lata traktował ja jej ojciec
pozbawiając podstawowych praw. Tak można było traktować w USA osobę, napiszmy sobie
szczerze, dużo lepiej znaną i sławniejszą niż jakaś Polska położona gdzieś daleko...
Czego możemy w związku z tym oczekiwać od USA? Cóż, liczmy na naszego sojusznika, ale warto też
się dobrze refleksyjnie zadumać...

krytykant70
O mnie krytykant70

Żadna władza nie spełniła oczekiwanych przeze mnie minimalnych standardów. Interesuję się historią, polityką, myślę, że ludzie z bardzo różnych obozów mogą mieć ciekawe spostrzeżenia i warto zwracać uwagę na rozsądne wypowiedzi. W skomplikowanym obecnym świecie nie ma prostych recept. Interesuje mnie jak wiele osób popiera moje opinie oraz interesujące opinie innych użytkowników w celu wzbogacenia moich własnych. "Nie ma spraw, których nie mogłoby przedyskutować dwóch siedzących w fotelach dwóch rozsądnych ludzi przy cygarze i whisky" (Edward VII) Król Edward VII, syn królowej Wiktorii, jest znany z powiedzenia,  że nie ma takiego problemu, którego nie można by rozsądnie przedyskutować siedząc w fotelach, pijąc whisky i paląc cygara. Jest to niewątpliwie bardzo ważna myśl podkreślająca konieczność dyskusji sytuacji w celu rozwiązania problemu i unikania wszelkiego rodzaju ekstremalnych działań. Uważam, że jest to kierunek działań, w którym należy podążać. Czy są inne rozsądne sposoby postępowania, inne niż ten proponowany przez Edwarda? Wygląda, że nie, inne kierunki prowadzą tylko do katastrofy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka