krzysztofjaw krzysztofjaw
252
BLOG

Marszałek Senatu T. Grodzki pozostaje na stanowisku! I dobrze!

krzysztofjaw krzysztofjaw Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

I cóż mam powiedzieć? Tego się spodziewałem! Ale wbrew wszystkiemu to ja dziś z tej decyzji większości senackiej naprawdę się cieszę.

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce miały miejsce 13 października 2019 roku, co oznacza że kolejne odbędą się najprawdopodobniej na jesieni 2023 roku, czyli za około 18 miesięcy. Jest więc okazja, aby przez ten czas móc z coraz większym rechotem śmiać się z tego śmiesznego polityka.

A powodów do śmiechu jest coraz więcej, bo widzimy, że jego ego przewyższa wysokość Himalajów i w tym swoim mitomaństwie i megalomaństwie staje się coraz bardziej zabawny. No... przynajmniej dla mnie.

Już rechotałem wtedy, gdy podnosił swoje ręce w geście Victorii i oznajmiał wszem i wobec, że jest "czecią osobą w państwie". Jakże wtedy ta jego postawa była małostkowa i rozbrajająco prymitywna. Sprawiał wrażenie tak zakompleksionego, że tylko zewnętrzna agresja mogła ten jego kompleks niższości pokonać. I tak sobie postępuje cały czas... Walczy z tym swoim zakompleksieniem aby jednocześnie zaspokoić swoje mitomaństwo a ja bym raczej powiedział swój egocentroizm i idiolatrię*.

Ale wobec tych wszystkich a'la psychiatrycznych określeń jego osobowości jest coś jeszcze: jest po prostu bucem, który traktuje innych ludzi z pogardą i wyższością. Nie jest przypadkiem, że wiele osób leczących się onegdaj u niego oskarża go o przyjmowanie kopertowych łapówek albo o występujący w jego otoczeniu mobbing. Nie zdziwiłbym się, że te wszystkie zarzuty są prawdą, bo u takich niemalże psychopatów jest to zazwyczaj normalne a nawet nieuniknione.

Tym bardziej mnie on śmieszy. Nie jest w stanie zauważyć swojej groteski. Ale hipotetycznie i temu nie należy się dziwić, bo chyba żaden potencjalny idiota nie wie, że jest idiotą i nikt nie jest w stanie mu tego bez odpowiednich leków lub terapii wyperswadować. Nie chcę w ten sposób sugerować, że "czecia osoba w państwie" jest idiotą, ale jeżeli - w co jestem w stanie uwierzyć - nim nie jest to czymże lub kimże tak naprawdę jest? Pozostawiam to pytanie bez odpowiedzi...

Ja wiem, że Mahatma Gandhi powiedział słynne słowa: "Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz".

Ja jakoś nigdy Marszałka T. Grodzkiego nie ignorowałem ale zawsze się z niego śmiałem. Tym bardziej po czasie nie mam zamiaru z nim walczyć. Więc pozostaje tylko śmiech i to do rozpuku.

Kochany Panie Marszałku... Jak dobrze, że będę miał jeszcze 18 miesięcy na to, żeby od czasu do czasu poprawić sobie humor. Tak trzymaj a na kartach polskiej historii już na zawsze pozostaniesz nie jako zwycięzca, ale jako obiekt powodujący powszechne pośmiewisko! I to by było dla Ciebie najlepsze rozwiązanie, bo w przeciwnym przypadku możesz być zapamiętany np. jako zdrajca i zaprzaniec Polski.

*– egocentroizm - to moje słowo - neologizm - stworzone na potrzeby określenia zjawiska jednoczesnego występowania: egoizmu, egocentryzmu i cynizmu spowitych mgłą egotyzmu,

– idiolatria - postawa polegająca na uwielbieniu samego siebie, braku jakiegokolwiek krytycyzmu do własnych działań lub słabości.

Zostaw za sobą dobra, miłości i mądrości ślad...

© Krzysztof Jaworucki (krzysztofjaw)

http://krzysztofjaw.blogspot.com/

kjahog@gmail.com

Jeżeli moje teksty nie są dla Państwa obojętne i szanują Państwo moją pracę, to mogą mnie Państwo wesprzeć drobną kwotą. Z góry wszystkim darczyńcom dziękuję!

Nr konta - ALIOR BANK: 58 2490 0005 0000 4000 7146 4814

Paypal: paypal.me/kjahog

Krzysztof Jaworucki - KONSERWATYSTA W IDEI, WARTOŚCIACH ŻYCIOWYCH I POGLĄDACH EKONOMICZNYCH. EKONOMISTA I FINANSISTA. MIŁOŚNIK ŻEGLOWANIA I WSPINACZEK GÓRSKICH. PATRON DUCHOWY: BŁ. JERZY POPIEŁUSZKO, AUTORYTET MORALNO-ETYCZNY: ŚW. JAN PAWEŁ II, MENTOR POLITYCZNY: E. BURKE. Bł. Jerzy Popiełuszko: "Prawda jest niezmienna. Prawdy nie da się zniszczyć taką czy inną decyzją, taką czy inną ustawą"; "Gdyby większość Polaków w obecnej sytuacji wkroczyła na drogę prawdy, stalibyśmy się wolnymi już teraz"; "Zło dobrem zwyciężaj". Św. Jan Paweł II: "Jeśli ktoś lub coś każe Ci sądzić, że jesteś już u kresu, nie wierz w to! Jeśli znasz odwieczną Miłość, która Cię stworzyła"; "Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, ale kim jest, nie przez to, co ma, lecz przez to czym dzieli się z innymi"; Nie sposób inaczej zrozumieć Człowieka, jak w tej wspólnocie jaką jest Naród"; "Musicie być mocni mocą wiary i nadziei". Edmund Burke (1729–1797) – irlandzki filozof i polityk, twórca nowoczesnego konserwatyzmu, krytyk rewolucji francuskiej: "Naród jest organiczną całością ukształtowaną przez przeszłość i tradycje"; "Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek niczego nie robił"; "Wolność bez mądrości i cnoty? To jest zło największe z możliwych". Moja strona domowa: http://krzysztofjaw.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka