Momotoro Momotoro
270
BLOG

Z Wołosatego do Świnoujścia w towarzystwie słońca

Momotoro Momotoro Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Ze dwa albo trzy lat temu przyszła mi do głowy myśl na podstawie artykułu na ścigacz.pl albo motogen.pl (kto chce, to go znajdzie:)), żeby przejechać w jeden dzień z Wołosatego (tam, gdzie wchodzi się szlakiem na Tarnicę) do Świnoujścia po drogach krajowych i wojewódzkich, bez wskakiwania na autostrady i drogi szybkiego ruchu.

No i doszło do tego wiekopomnego wydarzenia. W środę (20.06.2018) przed południem pojechałem do miejsca wypoczynku i zarazem startu, gdzie mogłem spojrzeć na Połoninę Wetlińską.

image

Żeby wypocząć położyłem się trochę po 19:00 razem z porcją melisy, co by mnie za bardzo reisefieber nie zżarło. I zżarło:), bo wstałem przed budzikiem, czyli 2:40 w nocy. Szybkie mycie, pakowanie i wyjazd w trasę do Wołosatego ok 3:30.

Punkt 4:00 byłem na miejscu:

image

image

Później droga na Lutowiska i taka mała "ustawka" na parkingu:)

image

Po paru godzinach udało mi się przeskoczyć przez Wisłę przy EL Połaniec

image

W zasadzie dalsza droga była bez zdjęć, bo była to w zasadzie walka ze zmęczeniem, niewyspaniem, upałem i zimnem (spadek temperatury z trzydziestu kilku w słońcu, do okołu 12-13 po deszczu wraz z porywistym wiatrem z zachodu), niecierpliwym właścicielu wynajętego pokoju i ogólnie walka ducha z materią:). Niestety musiałem skorzystać z S3, żeby się szybko przemieścić na północ.

Po uporczywej walce w nagrodę mogłem podziwiać coś takiego.

image

image

W piątek z rana pochodziłem trochę po Świnoujściu, a po południu podskoczyłem na nocleg do Berlina. W sobotę popracowałem  trochę fizycznie (w zasadzie umęczyłem się jak tylko byłoby to możliwe:)) i późnym popołudniem przejechałem do Wrocławia. W niedzielę zaś powrót do domu i szybka relacja tego, co widać powyżej:). W zależności od źródła pomiaru krótki wypad "wokół komina" miał dystans 2260 - 2340 km

Bogu niech będą dzięki:)

Momotoro
O mnie Momotoro

Najcześciej mówią mi Wodek. Nie jest to błąd, że nie napisałem "ł". Trudno inaczej zdrobnić imię Wodzisław:). Urodziłem się kilka dni przed zakończeniem stanu wojennego. Z lat 80' nic szczególnego nie pamiętam, a z 90' szkołę podstawową i kawałek technikum. Dojrzewanie i studia to już poprzednia dekada. Po 10 kwietnia 2010 roku zmieniło się bardzo wiele nie tylko do okoła mnie, ale także i we mnie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości