Ksymenes Ksymenes
48
BLOG

Ile znaczą polscy śledczy w Rosji?

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 6

"Polska prokuratura chce, by strona rosyjska w drodze pomocy prawnej ustaliła kto, w jakim zakresie i po co wykonywał prace przy oświetleniu lotniska w Smoleńsku bezpośrednio po katastrofie prezydenckiego samolotu - informuje Naczelna Prokuratura Wojskowa".

Pomoc prawna oznacza ni mniej, ni więcej, że Rosjanie proszeni są o ustalenie okoliczności i przesłanek towarzyszących polskiemu zapytaniu i przesłać odpowiedź Polakom. Można i tak.

Ja mam też inne pytanie, ile innych zaniedbań Rosjanie zamietli pod dywan, nim pojawili się choćby rosyjscy śledczy? O polskich bowiem nie pomnę. Żarówki może nie były specjalnie istotne dla zaistnienia tego wypadku, ale skoro wymieniano żarówki, to skąd wiadomo, czy nie usuwano bardziej rażących zaniedbań?

Po raz kolejny powraca pytanie, dlaczego przy okazji najpoważniejszego wypadku lotniczego na świecie (głowa państwa - członka UE i NATO, naczelne dowództwo wojskowe etc.) polski rząd nie zwrócił się do rosyjskiego z propozycją, by - dla uniknięcia jakichkolwiek podejrzeń - powołać międzynarodową komisję z udziałem Polaków i Rosjan?


http://wiadomosci.onet.pl/2158055,11,kto_i_po_co_wykonywal_prace_przy_oswietleniu_lotniska_po_katastrofie,item.html

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka