Ksymenes Ksymenes
4694
BLOG

Adam Michnik: "Zagłosuj przeciwko PiS" i wypadaj z Polski

Ksymenes Ksymenes Polityka Obserwuj notkę 65

Jeden z ojców III RP Adam Michnik nawołuje na łamach swojej gazetki, by pójść do wyborów. No, gdyby przesłanie było akurat takie, można bić brawo.

Niestety, Adam Michnik powołuje się na przykład albo wyimaginowany, albo prawdziwy, tyle że ukazujący akurat owoc działań Michnika i spóły, czyli młodego człowieka, który ma zamiar uciekać z Polski, bo... drażni go Jarosław Kaczyński. 

Michnik radzi MWzWM mniej więcej:

Zagłosuj dowolnie, byleby przeciwko PiS, a potem możesz wyp...dalać z Polski. 

Przesłanie godne starszego brata w wierze - o ile Michnik w cokolwiek poza władzą i pieniędzmi wierzy.

 

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/adam-michnik-nie-robcie-tego-szkoda-polski,1,4867499,wiadomosc.html

 

Ksymenes
O mnie Ksymenes

Interesuje mnie przyszłość Polski, a nie konkretnej partii. Strzelam przede wszystkim do złej władzy, ale zła opozycja również nie może na mnie liczyć. W przeszłości sympatyzowałem z UPR - głównie w kwestiach wolnego rynku. Lista blogerów, którzy trwale zbanowali mnie bez sensownej przyczyny: Andrzej Celiński, Mireks, maia14, teesa Zbanowani przeze mnie za chamstwo: entefuhrer (14.08.2011), mundry (05.10.2011)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka