Kwadrans Kwadrans
471
BLOG

Czy Tusk z faszystami pykał w gałę i kosza?

Kwadrans Kwadrans Polityka Obserwuj notkę 0

Roman Giertych: "My się przyjaźniliśmy z Donaldem Tuskiem, Rokitą, Schetyną itd., grywaliśmy z nimi po cichu w piłkę, w koszykówkę. Gdyby wówczas się o tym dowiedział nasz elektorat, toby nas rozszarpał. Ale taka była rzeczywistość. Jestem z Donaldem Tuskiem na „ty” od lat, a w rządzie PiS nie byłem z nikim na „ty”."

 

Za to elektorat PO, walczący z faszystami od pięciu piw i potępiający Jarosława Kaczyńskiego za koalicję z LPR byłby w niebo wzięty, że ich ostatnia nadzieja i szef partii opozycyjnej przyjaźni się i kopie w gałę z faszystami.

Gdyby nagrać tamte rozmowy to by się dopiero działo :-)))

 

ps.

Donald: ej, Roman, jak skończymy meczyka to idę na wywiad do telewizji

Roman: o czym będzie

Donald: sorry, ale dziś pojadę mocno, PR-owcy mówili, że musimy ciągnąć dalej zagrożenie faszyzmem

Roman: spoko, ej, mam tu fotkę jaką chciałeś, namówiłem kolegów, żeby hajlowali

Donald: łoł, niezłe stary, naprawdę niełze... za tę fotkę to stawiam ci flaszkę

Roman: no ja myśle...

Kwadrans
O mnie Kwadrans

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka