Lebiad Lebiad
29
BLOG

Małyszologia polskiej gospodarki i pewne lotnisko (1 maja 2009)

Lebiad Lebiad Polityka Obserwuj notkę 2

Adam Małysz nasz mistrz. Jemu wybaczymy wszytsko, co nie znaczy, że nie można się pośmiać, tym bardziej wobec wydania Dziennika z 1 maja 2009.

"Wiem co mam robić, ale jakoś trudno to wykonać. Cały czas próbuję, szukam - powiedział "Dziennikowi" Adam Małysz."

i dalej:

"- Dla nas szokujący jest fakt, że fizycznie jesteśmy bardzo dobrze przygotowani. Wyniki testów, które ciągle powtarzamy, są nawet lepsze od tych przeprowadzanych w moich najlepszych latach. To coś dziwnego. Jeśli chodzi o mnie, moja opinia jest taka: zagubiłem technikę potrzebną do wykorzystania mocy, którą dysponuję. Jestem za mocny."

"Gdybym potrafił dopasować technikę wybicia do mocy, wyniki byłyby o wiele, wiele lepsze - ocenił nasz najlepszy skoczek."

A teraz spójrzmy na wydanie tego samego dziennika z 1 maja 2009 roku.:

Tym razem nasz inny upadły mistrz Donald Tusk:

"Ten Kryzys. To coś dziwnego... Przyznam szczerze. Jestśmy zaskoczeni. Nikt w rządzie tego nie rozumie. Jeszcze w listopadzie wyglądało wszystko dobrze. Beznyna spadała. Mamy świetne podstawy. Wszytsko powinno grać jak należy. Podejrzewamy wręcz, ze problem leży w zbyt stabilnym systemie finansowym i bankowym Polski. Zapewniam jednak Państwa, że sztab kryzysowy pracuej nad rozwiązaniem. Doraźnie mili... ptfu policja zajmie się dowożeniem świeżego, żołnierskiego pieczywa do najbardziej potzrebujących. W końcu nadla nam chodzi, zeby żyło się lepiej... Polska jest potęgą gospodarczą"

I jeszcze na koniec zdjecie pewnego lotniska. 

http://maps.google.co.uk/maps?ie=UTF8&t=h&ll=51.934502,-1.254287&spn=0.015082,0.041456&z=15

 

 


Lebiad
O mnie Lebiad

zły, a może dobry? robię literówki. żyję bez telewizora. PanLebiad@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka