Liberta Liberta
12712
BLOG

Wokół FYMa

Liberta Liberta Polityka Obserwuj notkę 187

 

Komentowałam na blogu u FYMa przez długi okres czasu, bo myślałam, że chodzi o prawdę o 10 kwietnia 2010r., ale do czasu.
Do czasu, kiedy zrozumiałam, że głównie chodzi o to, aby wszystkich trzymać jak najdalej od Polski i Okęcia. jak najdłużej w Rosji. Zwykle śledztwo zaczyna się od początku, czyli śledztwo powinno zacząć się w Polsce. W przypadku tzw. katastrofy smoleńskiej jest akurat odwrotnie. Tutaj śledztwo zaczęło się od końca, czyli od Rosji i to jest zastanawiające. Dlaczego tak? A co z Polską? Czy Delegaci nie mieli wyruszyć na uroczystości 70 rocznicy zbrodni katyńskiej z Polski, ze swoich domów?
Dziwne i podejrzane wydawało mi się zachowanie A. Macierewicza i byłam zbulwersowana zachowaniem J. Sasina, tam w Rosji. Oni jako najwyżsi urzędnicy państwa polskiego byli zobowiązani do udzielenia pomocy poszkodowanym, do zabezpieczenia akcji ratunkowej itp. Przecież chyba w strukturach państwa są jakieś procedury na wypadek różnych zdarzeń, muszą być ustalone procedury, a oni zwyczajnie uciekli!  Zwyczajnie zwiali. Tu już zapaliła mi się czerwona lampka!
Dalej kiedy czytałam notki FYMa i komentarze, to coraz bardziej wydawało mi się wszystko podejrzane, a najbardziej to, że o wielu sprawach trzeba było milczeć, aby nie być zbanowanym. Trzeba było iść wytyczonym torem rozumowania, tak jak FYM i osoby komentujące, kto tak nie myślał, zadawał niewygodne pytania, był ban.
Dziwił mnie również ogrom wiedzy i materiału jakim dysponował FYM, a  przecież było tak, że i ja siedziałam dniami i do późna w nocy przy laptopie i nie byłam w stanie wszystkiego ogarnąć. Wówczas pomyślałam, że to nie jest możliwe, aby jedna osoba zgromadziła tak ogromny materiał, analizowała go, czytała komentarze, pisała notki, odpowiadała na komentarze, a gdzie czas na zarabianie pieniędzy na utrzymanie rodziny, na odpoczynek, na posiłki? To wydawało mi się niemożliwe, wówczas pomyślałam, że FYM to grupa ludzi. Ktoś zbiera materiały, ktoś je analizuje, ktoś pisze notki, czyta i odpowiada na komentarze. Dziwiło mnie również to, że FYM ma taki dostęp do materiałów nierzadko poufnych, których nie można tak sobie zdobyć! Ktoś więc musiał mu je dostarczać, albo je tworzyć na użytek FYMowego śledztwa. Na początku FYM był zafascynowany Zespołem Parlamentarnym oraz A. Maciarewiczem, nie wolno było złego słowa napisać, mimo wielu uzasadnionych krytycznych uwag, co do jego działalności. Potem to się trochę zmieniło, ale bardzo delikatnie, więc teraz mnie dziwi nagonka FYMa na A. M. Widocznie tak musi być, aby paradoksalnie A. Macierewicz mógł wyjść z twarzą ze swojego "śledztwa".
Przecież wyleciałam z blogu FYMa po tym, jak napisałam, że podczas przesłuchania świadka, ktoś do mikrofonu szepnął "nie mów".
FYM twierdził, że ktoś powiedział "wiem", ale słychać było wyraźnie "nie mów". O czym miał świadek nie mówić? Jakie tajemnice znał Z. P., o których nie wolno było świadkowi mówić?
Zaczęliśmy też głębiej i uważniej przyglądać się Okęciu i znowu było nerwowo, ale dzisiaj myślę, że to celowo, aby zwrócić jednak uwagę na Okęcie. Dzisiaj wiem napewno, że żaden z delegatów do Okęcia nie dotarł! A skoro tak, to żaden samolot z delegacją nigdzie nie wyleciał z Okęcia. Cały czas "grupa FYM" wodziła nas za nos i wyprowadzała w pole, to była zwykła manipulacja.
I wtedy dotarło do mnie, że Delegaci mogli przechytrzyć zamachowców i im po prostu zwiać! Napisałam o tym notkę, proszę poczytać moje wcześniejsze notki.
Proszę przeanalizować to, o czym pisałam pod kątem tego co dzisiaj pisze "FYM".
Dziwne było i jest zachowanie Jarosława Kaczyńskiego. Przecież powinien mieć pretensje do A. M. i do J. S. o to, że nie pomagali szukać rannych po tzw. katastrofie, a on mało, że nie ma do nich pretensji, to jeszcze wydaje się, że jest z nimi zaprzyjaźniony. Sasin z PiSu dostał sie do Sejmu przecież. A Antoni Macierewicz wstąpił do PiS.

Mało tego, ktoś zwrócił mi uwagę, że Jadwiga Kaczyńska z filmu A. Gargas to nie jest Jadwiga Kaczyńska, lecz osoba do niej w jakimś niewielkim stopniu podobna.
Zaczęliśmy się przyglądać zdjęciom i rzeczywiście tak jest. Szukaliśmy wiadomości o rodzinie Kaczyńskich i wyszło, że ojciec braci Kaczyńskich został pochowany w Izraelu i że matka też nie żyje. Dotarliśmy do wiadomości o śmierci Jadwigi Kaczyńskiej jeszcze w marcu 2010r. Dlaczego więc Jarosław Kaczyński skłamał, że opiekuje się chorą matką, na co wydał wszystkie swoje oszczędności i się jeszcze zapożyczył? Dlaczego sprzedał dom rodzinny na Mokotowie? Trzeba przyznać, że to wszystko zastanawia. Musiał przecież o śmierci matki wiedzieć i Lech Kaczyński. Mieli brać udział w uroczystościach w Katyniu obaj bracia, dlaczego więc Jarosław został?

Wtedy dotarło do mnie to, że Delegaci mogli przechytrzyć zamachowców i zwyczajnie po cichu bardzo wczesnym rankiem, albo nawet pod osłoną nocy zwiać. Dokąd? W jaki sposób? To należałoby zbadać. Trzeba szukać!
Dla mnie notki "Nowego FYMa"to zasianie zamętu, wątpliwości. Skoro nie udał się wybieg z lotniskami zapasowymi w Rosji, gdzie delegacja miałaby być przejęta i zabita, to pojawiła się teoria zamachu, ale nad Smoleńskiem, a skoro i to nie wyszło (pamiętamy jak pewien naukowiec z USA, lansowany przez A. Maciarewicza uciekł przed prokuraturą), to trzeba było wprowadzić zamęt i to się chwilowo udało. "FYM" zgłupiał, a jego blog zniknął! Oto cała teoria.
Nie udało się też napuścić jednych kibiców na drugich (ruskich na polskich i odwrotnie)podczas EURO2012, padł strzał "samobójczy", "zniknął"generał, a za kilka dni FYMowi pomieszało się w głowie i jego blog znikł. Koniec teorii spiskowych! S-f!

 

Jarosław KACZYŃSKI o Smoleńsku: Tylko teoria ZAMACHU i WYBUCHU tłumaczy działania ROSJAN

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-smolensku-tylko-teoria-zamachu-i-wybuchu-tlumaczy-dzialania-rosjan_251761.html

 

Jarosław Kaczyński o katastrofie smoleńskiej: Nie jestem pewien, czy to był zamach, ale wiele na to wskazuje

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-katastrofie-smolenskiej-nie-jestem-pewien-czy-byl-zamach-ale-wiele-na-wskazuje_250388.html

 

Jarosław KACZYŃSKI o katastrofie pod SMOLEŃSKIEM: To mogła być ZEMSTA za GRUZJĘ

Więcej
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/jaroslaw-kaczynski-o-katastrofie-pod-smolenskiem-to-moga-byc-zemsta-za-gruzje_218492.html

 

Panie Jarosławie tutaj nie chodzi o teorie, tylko o rzetelne śledztwo i wyjaśnienie, gdzie zniknęli ludzie, 96 osób! Co się z nimi stało!

 

Mam też pytania do "FYMa":

 

1. Czy to w ramach PPP, Tusk wprowadza durne ustawy, niszczące Polskę i jej obywateli?

2. Czy to w ramach PPP po niebie latają samoloty i sypią jakieś chemiczne świństwa,tak  że raz mamy upał nie do wytrzymania, a za kilka godzin ziąb? (proszę zwrócić uwagę na niebo, jego kolor i na chmury o niespotykanych kształtach)

http://www.tvnmeteo.pl/informacje/polska,28/niezwykle-chmury-nad-lubuskim-niebem,48871,1,0.html

3. Czy to w ramach PPP jest przyzwolenie na mordowanie dzieci?

4. Czy to w ramach PPP rozwala się służbę zdrowia?

5. Czy to w ramach PPP strach wsiadać do pociągu?

6. Czy to w ramach PPP zadłużono kraj na ogromne kwoty?

7. Czy to w ramach PPP......???

8. Co z tymi, którzy wystawili na odstrzał 96/97(?) osób, aby ratować Polskę, aby móc ją w ramach PPP zniszczyć???

"Nowa teoria FYMa" świadczy o tym, że ci których wystawiono ruskim na odstrzał byli w tej Polsce niewygodni, ale teraz już ich nie ma, nie przeszkadzają i w ramach PPP można Polskę zniszczyć, do końca rozgrabić! To jest nowa teoria "FYMa".

Liberta
O mnie Liberta

jestem niepokorna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka