Logicznie myślący Logicznie myślący
225
BLOG

Bzdury blogera "doku"

Logicznie myślący Logicznie myślący Technologie Obserwuj notkę 24
W notce "Czy Syberia eksploduje?" Pan doku po raz kolejny napisał bzdurną bzdurę następującej treści - " Elektrownie należy przestawić na metan. Przy okazji obniży się emisja CO2." - https://www.salon24.pl/u/doku/1265796,czy-syberia-eksploduje Ponieważ pewien burak mnie zablokował, bo nie znosi merytorycznej dyskusji, to odpowiadam mu oddzielną notką na moim blogu.

W notce "Czy Syberia eksploduje?" Pan doku po raz kolejny napisał bzdurną bzdurę następującej treści - " Elektrownie należy przestawić na metan. Przy okazji obniży się emisja CO2." - https://www.salon24.pl/u/doku/1265796,czy-syberia-eksploduje

Ponieważ pewien burak mnie zablokował, bo nie znosi merytorycznej dyskusji, to odpowiadam mu oddzielną notką na moim blogu. 

Panie doku, znowu wyłazi z Pana nieuctwo. Już to Panu kiedyś tłumaczyłem, ale widzę że nie dotarło i zapewne trzeba Panu tłumaczyć kilka razy. Zatem co powstaje ze spalania metanu? Powstaje CO2 i H2O. Dwa najgorsze gazy cieplarniane. Chemicznie wygląda to następująco:

CH4 + 2O2 = CO2 + 2H2O

Zatem ze spalenia jednej cząsteczki metanu otrzymujemy jedną cząsteczkę CO2 i dwie cząsteczki H2O.

Zamiast jednej cząsteczki gazu cieplarnianego metanu, mamy trzy cząsteczki gazów cieplarnianych, jedną CO2 i dwie H2O.

Które gazy odpowiadają w największym stopniu za efekt cieplarniany?  - https://pl.wikipedia.org/wiki/Gaz_cieplarniany

H20 - 36 - 72 %

CO2 - 09 - 26 %

CH4 - 04 - 09 %

O3  -  03 - 07 %

Bloga założyłem dzięki blogerowi Echo24, który najpierw mnie zablokował, a następnie napisał dedykowaną mnie notkę, zawierającą kłamstwa i oszczerstwo pod moim adresem. Głównym celem mojej aktywności na S24 jest walka z głupotą, chamstwem i kłamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie