Andrzej Grabowski, fot. instagram/oficjalny profil aktora
Andrzej Grabowski, fot. instagram/oficjalny profil aktora

Była żona Andrzeja Grabowskiego ujawnia prawdziwe przyczyny rozstania

Redakcja Redakcja Seriale Obserwuj temat Obserwuj notkę 38
Była żona Andrzeja Grabowskiego po latach wyjawiła prawdziwy powód zerwania małżeństwa. Okazało się, że znany aktor jako mąż i ojciec był po prostu... kiepski.

Andrzej Grabowski - aktor

Andrzeja Grabowskiego znamy z filmów i seriali "Świat według Kiepskich”, „Zróbmy sobie wnuka”, "Pitbull" czy „Polityka”. Aktor występuje w roli jurora w „Tańcu z Gwiazdami”. Gwiazdor przez wiele lat był w związku małżeńskim z Anną Tomaszewską. Para rozstała się, a u boku aktora pojawiła się 17 lat młodsza partnerka, z którą niedawno również Grabowski się rozwiódł.

Anna Tomaszewska - żona Grabowskiego

Tomaszewska, również aktorka, po latach udzieliła szczerego wywiadu gazecie "Na żywo", w którym opowiedziała o prawdziwych przyczynach rozwodu z Grabowskim. Dotychczas wszyscy myśleli, że przyczyną była inna kobieta i zdrada popularnego aktora. 

Aktorskie małżeństwo

Grabowski i Tomaszewska poznali się w PWST. Ambitny student długo zabiegał o jej względy. Para pobrała się dopiero w latach 80., wtedy, gdy oboje pracowali już w teatrze. Kobieta, mimo że też grała na scenie, żyła zawsze w cieniu męża. Jak wyznała Tomaszewska, gdy na świat przyszły ich córki, Zuzanna i Katarzyna, wszystkie obowiązki domowe spadły na nią, a mąż w niczym jej nie pomagał. 

- Czasem mnie rzucało. Było mi ciężko. Może nawet chciałam się jako zbuntować? (…) Praktycznie przestał bywać w domu. Już nie bardzo się orientowałam, gdzie jest i dlaczego. Miałam 49 lat i w sposób nieubłagany postanowiłam o siebie zawalczyć. Rozwiedliśmy się – powiedziała Tomaszewska.

Zuzanna i Katarzyna Grabowskie

Córki Andrzeja Grabowskiego poszły w ślady rodziców i również są aktorkami.

W 2008 roku para uzyskała rozwód, a już w 2009 Grabowski ożenił się ponownie, z młodszą od niego o 18 lat Anitą Kruszewską, charakteryzatorką filmową (z którą także się rozwiódł). Obecnie jest w związku z Aldoną Grochal.

ja


Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura