Aleksander Majewski Aleksander Majewski
501
BLOG

Pietrzakowi powodzi sie lepiej za Tuska?

Aleksander Majewski Aleksander Majewski Polityka Obserwuj notkę 3

 Przez całą kadencję Tuska bardzo dobrze mi się powodzi, bo czym głupszy rząd, tym większa frekwencja i droższe bilety – mówi Jan Pietrzak w rozmowie z Aleksandrem Majewskim.

 

Aleksander Majewski: Dziś Platfofma Obywatelska ma zaprezentować nowy spot wzywający Polaków do jedności. Czego się Pan spodziewa?

 

Jan Pietrzak (satyryk): Spotu jeszcze nie widziałem, ale nie mam żadnego zaufania do pana premiera i jego propagandy. Grupa rządząca i usłużne media oszukują nas nieustannie. Wszystkie dotychczasowe spoty były zakłamane, nic się nie sprawdziło. Tak jak wspomniałem, nie mam do nich zaufania, więc niech sobie robią spoty jakie chcą, dla mnie są to oszuści.

 

 

A jak Pan ocenia ciągłe „ocieplanie” wizerunku przez premiera?

 

Jest to oczywiście kiczowate i – tak jak mówiłem – zakłamane w sposób ewidentny. Nie ma, co do tego żadnych wątpliwości.

 

 

Czyli Donald Tusk znowu daje natchnienie twórcom kabaretu?

 

Przez całą kadencję Tuska bardzo dobrze mi się powodzi, bo czym głupszy rząd, tym większa frekwencja i droższe bilety (śmiech).

 

 

Czyżby za rządów premiera Tuska powodziło się Panu najlepiej?

 

Przez 50 lat prowadzę kabaret i różnie bywało, ale trzymajmy się już tego premiera (śmiech). Tak jak powiedziałem, im głupszy rząd, tym większa frekwencja podczas występów kabaretu.

 

 

Dziękuję za rozmowę.

 

Rozmawiał Aleksander Majewski

 

 

Robotnik słowa, autor książek. Kontakt: alekmajewski@wp.pl Aleksander Majewski Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka