Malgor Malgor
781
BLOG

Nawet gdybym chciał, to nie powiem nic innego (wszystkiego dobrego, belfrom)...

Malgor Malgor Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 117

"Na pierwszym miejscu – odpowiedział minister Czarnek pytany, w której dziesiątce w Europie umieściłby polski system edukacji.

Jesteśmy w dniu 14 października, jestem ministrem edukacji i nauki w Polsce, więc nawet gdybym chciał, to nie powiedziałbym nic innego. Jesteśmy naprawdę w czołówce – stwierdził szef MEiN.

– Zawsze mamy jakieś kompleksy w stosunku do innych. Ja tych kompleksów nie mam. Mamy swoje bolączki, ale mamy też swoje sukcesy. Jeszcze raz powtarzam. Matematyka pokazuje, że edukacja w Polsce jest na dużo wyższym poziomie niż w Finlandii nawet czy w Szwajcarii, czy w Holandii, więc ja tu kompleksów nie mam – dodał."

Oooooo!

Belfer jestem, minister bezkompleksowy (i odważny!) jest i mój, więc w "święto" (nieobchodzone, niepamiętane, wstydliwe) prezent od niego dostałam.

Prezent werbalny. Miodzio.

Minister bezkompleksowy (i odważny!) wie, że werbalny prezent dla belfrów jest najlepszy: potencjał ma duży (język, jako system modelujący, wtórny czy nawet trzeci, interpretuje, zamienia, podmienia, dobrze lub źle robi...).

Ale że słowa, nawet jak te mocarne, mogą ulecieć z wiatrem historii, to: zapamiętać je trzeba.

Czyli wykuć w kamieniu.

A może patykiem nagryzmolić na "boisku ubitym z gnoju słów"...


---

Wszystkiego dobrego, belfrom:)))


https://dorzeczy.pl/opinie/211504/czarnek-o-polskiej-edukacji-na-pierwszym-miejscu-w-europie.html

fotka: https://dziennikbaltycki.pl/typowy-kot-najlepsze-memy-i-obrazki-o-kotach-smieszne-memy-z-kotami-w-roli-glownej/ga/c13-15269416/zd/46299710

Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo