Malgor Malgor
378
BLOG

wstyd...

Malgor Malgor Społeczeństwo Obserwuj notkę 56
1 sierpnia, więc na SG papier toaletowy, p. Obajtek, p. Kuźmiuk. I zamachy lewą ręką...

1 sierpnia, więc na SG wije się papier toaletowy, pnie się p. Obajtek, szczerzy się p. Kuźmiuk. I zamachuje się lewa ręka kanalii, na komara...

Jestem uprzedzona, wybiórcza...

A że mam nieciekawy nastrój (sklep odwiedziłam, bazarek i stomatologa), to zawistnym okiem i na Salon patrzę... Na to, co od adminów: ten dobór wątków, ten takt i czar w tytułach...

Nie dość uważnie słuchałam o dumie i niepodległości (p. Biceps w sobotę, w Polsacie)? Nie zauważyłam promowania okołopowstańczych notek przez ostatnie dwa dni? Nie wiem, że do godziny "W" jeszcze sporo czasu, więc i salonowy patriotyzm (od zakontraktowanych blogerów) się zmieści? Nie doceniam, że mi dano oddech od uniesień, bo w amoku trudno tak długo tkwić? Nie widzę, jak się wojenne wątki (ukraińskie zboże, serbskie tablice rejestracyjne) krzyżują, jak krwią krzyczą? Nie wzruszam się, gdy Morawiecki z pomocą spieszy? A z aktualności: dziennikarka TVN coś, Glapiński coś (ktoś może wie, czy powiedział, kim był ten drugi - no, przecież musi także rządowy - kandydat?)...  O! kolejny Czarnecki w podskokach na SG bieży...

Zauważyłam*.

Wzrok, zmęczony, dziś zatrzymuję jednak na papierze toaletowym. Widzę koszmarny duet (Czarnecki-Kuźmiuk). Ślizgam się po Stuhrze (ileż już razy obsobaczonym po kokardki?). Delektuję się tym, co dostałam dziś od redakcji, od właściciela S24. Jeśli się postaram, dotrę i do tego, czego nie otagowano...

Prostak jestem. Pół-polka. Wiadomo - pionu nie trzymam. No i kiepsko szydzę, bo nie patriotycznie. Ot, niedawno z jednego (JEDNEGO) jajka się nabijałam, bo trafiało (-AŁO) w każdy (KAŻDY) przejeżdżający samochód... Pokajałam się. Obiecałam, że już nie będę...**

Nie będę komentować u adminów. I kpić. Z adminów... Z perwersji stylistycznej... Z tego, jak nas widzą...

Ale się nie da...

---

A co do lewej ręki Putina... gdyby zamachnął się prawą, to by machnął kobitkę, co z tej strony stała; i dopiero byłaby awantura... i jaka radocha na portalu...

* np. https://www.salon24.pl/u/e-b/1239647,poeci-powstania-warszawskiego

** https://www.salon24.pl/newsroom/1241476,rzucil-jajkami-w-samochod-z-kaczynskim-policja-wie-kto-byl-sprawca#comment-23027574



Malgor
O mnie Malgor

nie obrażam, czasem coś za szybko napiszę; albo - emerytką jeszcze nie jestem, więc nie hejtuję:)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo