J.a-kobieta J.a-kobieta
192
BLOG

Reaktywacja

J.a-kobieta J.a-kobieta Telefony Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

Szukając czegoś, niespodziewanie natrafiłam na stary telefon. Nawet się ucieszyłam i postanowiłam go naładować, by sprawdzić, czy w ogóle działa.

image 

I okazuje się, że wszystko jest ok. Wygrzebałam jakieś stare karty SIM i uruchomiłam. Tego się nie spodziewałam. Karta, którą włożyłam zadziałała, więc chciałam zobaczyć jaki ma numer. I co się okazało? To moja poprzednia karta, którą używałam ponad rok temu. Jeszcze bardziej dziwiłam się, gdy okazało się, że mam na niej niewykorzystane 8,50 zł. Kto by pomyślał? Kasa nie zniknęła, można dzwonić, no jakieś czary.

Podejrzewam, że sieć, w której mam telefon nie dezaktywuje tak szybko numerów i nie blokuje kasy, gdy długo nie używa się telefonu. Przyznam, że i tak jestem zaskoczona i to całkiem pozytywnie.

Teraz w razie czego mam w zapasie telefon, który nie zbiera tylu informacji, jak smartfon, więc jest jak znalazł na nadchodzące czasy. Alleluja i do przodu.

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie