J.a-kobieta J.a-kobieta
156
BLOG

Powszechne testowanie

J.a-kobieta J.a-kobieta Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 13

powinno dotyczyć ludzi podatnych na głupotę, albo raczej wykrywającą taką i być może jak w przypadku "pandemii" okazało by się, że wielu szybko by wyzdrowiało, bo kto chciałby, by test wykazał u niego nawet minimalną głupotę. 

Jestem ciekawa, czy głupota może być bezobjawowa,   czy raczej objawy widać nawet bez testów? Chociaż wielu potrafi się dobrze kamuflować i nie raz głupota długo pozostaje nieaktywna.

Od sąsiadki dostałam taką wypasioną maseczkę w prezencie urodzinowo imieninowym. Ludzie prześcigają się we wzornictwie, a to akurat dobra rzecz. Kreatywność jest mile widziana, a ile talentów przy tej okazji wypłynie.  Kto by pomyślał.


image

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości