J.a-kobieta J.a-kobieta
239
BLOG

Skuteczne zastraszanie?

J.a-kobieta J.a-kobieta Polityka Obserwuj notkę 6

Na jakiej podstawie wygłaszane są tak radykalne opinie, jaki mają cel?

Czemu akurat 40 i 50 latkowie?


"Jeśli mnie pytacie, czy wrócimy do czasów sprzed pandemii, to nie. Nie wrócimy. Nigdy. Część z nas już zawsze będzie używała maseczek i będzie trzymała dystans w obawie przed zakażeniem" – powiedział.


W jego opinii należy być świadomym, że nie jest to ostatnia pandemia i – jak zaznaczył - pora oswajać się z tą myślą. Jak mówił, pokolenie dzisiejszych 50- i 40-latków będzie do końca swoich dni żyło w stanie zagrożenia epidemicznego, ponieważ będzie ich już tylko więcej i będą one coraz bardziej niebezpieczne."


https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly/8134135,niedzielski-nigdy-nie-wrocimy-do-czasow-sprzed-pandemii.html.amp?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&__twitter_impression=true


Mam rozumieć, że tylko młodzi mają szansę, ale też do pewnego momentu, bo na nich też przyjdzie kolej. W końcu też będą mieli 40, czy 50 lat, prawda?

Czy to ma być sposób na ograniczenie emerytów? 

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka