J.a-kobieta J.a-kobieta
156
BLOG

Kto martwi się plastikiem?

J.a-kobieta J.a-kobieta Ekologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Różne rzeczy widziałam w swoim życiu, jednak nie mogę wyjść z "podziwu", że z jednej strony zakazuje się plastikowych sztućców, czy słomek, a z drugiej produkuje się tony testów, masek, rękawiczek, które zanieczyszczają środowisko. 


Gdzie oni są, ci ekolodzy, czemu nie krzyczą, nie przywiązują się do słupów, nie wymuszają ekologicznych zachowań, czemu, ach czemu?


Jedną plastiki szkodzą bardziej, a inne mniej. Jak wytłumaczyć taką ciszę nad milionami odpadów związanych z "pandemią".

Plastikowe testy


image


Zdjęcie zapożyczyłam z linku nad nim. To jak to jest, trzeba ratować planetę, czy w tym przypadku to jest zbędne?

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości