J.a-kobieta J.a-kobieta
308
BLOG

Kulistość, czy płaskość?

J.a-kobieta J.a-kobieta Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Traktuję te informacje jako ciekawostkę

"Na szczęście dobrzy ludzie z Towarzystwa Płaskiej Ziemi nie dali się uciszyć i od wieków starają się dotrzeć z prawdą do jak największej liczby osób. Każdy inteligentny człowiek wie bowiem, że Ziemia jest dyskiem o średnicy ok. 24,5 tys. km."

Dzięki temu artykułowi dowiedziałam się, że jest strona {tu}, na której można założyć zbiórkę pieniędzy na dowolny cel i ludziska zbierają. 

Studenci wpadli na pomysł, by w ten sposób zebrać pieniądze na drona. Nikt tego nie sprawdzi, czy faktycznie chodzi o to, czy może raczej o przyziemne potrzeby, a kulistość, czy płaskość, to sprawa drugorzędna.

Liczy się pomysł, a czy jest realny, czy nie, to już sprawa dyskusyjna, choć ludzie wspierają różne dziwne biznesy i może studenci osiągną swój cel. W końcu tak jest od zarania dziejów, że jedni wspierają drugich, wszyscy składają się na wszystkich, a część korzysta w mniejszym, czy większym stopniu.


Wracając do cytatu otwierającego tę notkę już mogę zaznaczyć, że raczej jestem mniej inteligentna, więc cytat mnie nie dotyczy i jakoś trudno mi pojąć, że Ziemia jest dyskiem. Może kiedyś zmienię zdanie, może?

A na razie zajmę się całkiem zwykłymi sprawami, bo jednak kulistość, czy płaskość to niezwykła sprawa i zostawiam ją bardziej obeznanym.

image





J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie