J.a-kobieta J.a-kobieta
2384
BLOG

Naszym najlepiej wychodzą reklamy

J.a-kobieta J.a-kobieta Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 111

Może powinni się przerzucić skoro są lepsi jako aktorzy niż piłkarze. Nikt nie powiedział, że muszą kopać.

Na boisku jest chaos, żadnej strategii i zamysłu, ot taka kopanina na oślep.

Nikt nie dowodzi, każdy robi co chce. Przestałam oglądać.

image  image

Nawet ubrałam się stosowanie w biało czerwone barwy i szalik kibica, który dostałam z firmy, w której pracuję. Przygotowałam się w przeciwieństwie do piłkarzy. Tak jak w Argentynie Messi sam nic nie zrobi, tak w polskiej drużynie sam Lewandowski niewiele może. 

J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport