J.a-kobieta J.a-kobieta
785
BLOG

Te Mistrzostwa Świata są dziwne

J.a-kobieta J.a-kobieta Piłka nożna Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Nie wiem, czy to tylko moje odczucie, jednak uważam, że MŚ 2018 są dziwne. W poprzednich latach jeszcze miały coś wspólnego ze sportem, a teraz bardziej upodobniają się do kiepskich widowisk z jeszcze bardziej kiepskimi aktorami. Pieniądze coraz większe, a możliwości piłkarzy coraz mniejsze, czy mi się tak wydaje? Gwiazdy zamiast błyszczeć były przygaszone, coś mi w tym wszystkim nie pasuje.

Wiem, zmienia się wszystko dookoła, więc piłka nożna, oprawa, umiejętności też nie stoją w miejscu. Może miałam inne oczekiwania, niż aktorzy tych występów.  Zapachniało mi szmirą. Im więcej pompy, tym mniej gry. Nikomu nie zależało, nikt nie chciał się wychylać Zależało tym, którzy odpadli, bo być może nie są jeszcze skażeni. Odpadają, zdawać by się mogło drużyny, które o piłce nożnej wiedzą wszystko i znają smak sukcesu, a tu taka porażka. Dziwne.

Może już im nie zależy na kolejnych milionach, zarobili, dorobili się, więc mecze potraktowali jako przyjemny trening? Ani to widowiskowe, ani szczere. Coś się popsuło, coś się zmieniło i jakoś coraz mniej mnie ekscytuje. Ciekawe, co tak naprawdę myślą sami piłkarze?

Kolejne MŚ będą w Katarze. Podobno Katarczycy "kupili" sobie ten turniej, a jeżeli tak, to tym bardziej nie będzie miał nic wspólnego ze sportem jako takim.

Można udawać, że tak ma być, że jest dobrze.image





J.a-kobieta
O mnie J.a-kobieta

Dla mnie życie jest czymś najlepszym, co mogło mi się przytrafić kiedykolwiek 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport