Marcin R. Marcin R.
2161
BLOG

Benedykt XVI jako ostatni, prawdziwy Papież

Marcin R. Marcin R. Polityka Obserwuj notkę 4

Informację o abdykacji papieża Benedykta XVI przyjąłem z niedowierzaniem. Nie spodziewalem się takiej decyzji ze strony Papieża. Wczoraj, w ciągu dnia, nie miałem sposobności, aby śledzić aktualne wydarzenia z kraju i ze świata. Gdy zatem zobaczyłem inaczej niż zwykle rozpoczynające się główne wydanie jednego z serwisów informacyjnych, w którym można było zobaczyć Kopułę Bazyliki św. Piotra oraz Benedykta XVI, to pomyślałem sobie, że coś musiało się stać. Kilka chwil póżniej zapoznałem się z szokującą informacją. 

Szanuję decyzję papieża, lecz była ona dla mnie dużym zaskoczeniem. Przez ostatni rok od tzw. Vatileaks bardzo kibicowałem Benedyktowi XVI i modliłem się za niego w tym trudny dla niego czasie. Rezygnacja papieża jest jego suwerenną decyzją, nie krytykuję go za to. Wiele osób porównuje teraz pontyfikat Jana Pawła II z pontyfikatem obecnego papieża. Niektórzy krytykują obecnego nastepcę św. Piotra za rezygnację zamiast wytrwanie do końca, tak jak to uczynił Jan Paweł II. Dla mnie te dwa pontyfikaty były odmienne od siebie. Benedykt XVI zdawał sobie sprawę z wielkości swojego poprzednika, lecz nigdy nie mówił:" ja też chcę być tak samo fajny, jak Jan Paweł II!". Benedykt XVI miał swoją wizję papiestwa  i robił tak, jak uznawał za stosowne. Nie był Janem Pawłem II-bis, był sobą i za to go szanuję.

Jednak trzeba się zastanowić, co teraz? "No, teraz, wybierzemy nowego papieża" - mógłby ktoś powiedzieć. Lecz kim będzie ów nowy papież? Media spekulują, a bukmacherzy już obstawiają, kto to może być. Pojawiają się m.in. teorię na temat końca świata. Ja jednak proponuję zwrócić uwagę na przepowiednię św. Malachiasza. Nie będę się teraz o niej rozpisywał, bo nie to jest moim celem. Według tej przepowiedni Jan Paweł II był określony jako "de labore Solis" - "z pracy Słońca". Do Benedykta XVI przypisywane jest sformułowanie "Gloria Olivae" - "chwała oliwki". Natomiast póżniej jest mowa o tajemniczym Piotrze Rzymianinie, który " będzie paść owce podczas wielu cierpień, po czym miasto siedmiu wzgórz (Rzym) zostanie zniszczone i straszny Sędzia osądzi swój lud". Kim jest owy Piotr Rzymianin? Odpowiedź na to pytanie daje orędzie z serii Ostrzeżenie z dnia 12 kwietnia 2012 roku. "Piotr Rzymianin jest Moim Piotrem, pierwotnym Apostołem, ktory będzie rządził moim Kościołem z Niebios pod przywództwem Mojego Przedwiecznego Ojca" - tak mówi Chrystus. O Benedykcie XVI Pan Jezus mówi tak: " Mój umiłowany Papież Benedykt XVI jest ostatnim prawdziwym Papieżem na tej ziemi". O tym co będzie teraz Chrystus mówi tak: "Oni, Moja córko, wysyłani są dla przygotowania Bożych dzieci na przyjęcie następnego Papieża, który przyjdzie po miom umiłowanym Wikariuszu, Papieżu Benedykcie. Ten Papież może zostać wybrany przez członków Kościoła Katolickiego, ale będzie on fałszywym prorokiem. Jego wyborcy są wilkami w owczej skórze i są czlonkami tajnej masońskiej i złej grupy kierowanej przez sztana".

Żaden koniec świata nie nastąpi, lecz nastepca Benedykta XVI będzie Fałszywym Prorokiem, tym samym, który jest opisany w Apokalipsie św. Jana.

Marcin R.
O mnie Marcin R.

Przeciwnik aborcji, eutanazji, in vitro, małżeństw homoseksualnych, związków partnerskich i New World Order.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka