Marcus Crassus Marcus Crassus
82
BLOG

Kaczyński sam strzelał do siebie

Marcus Crassus Marcus Crassus Polityka Obserwuj notkę 5

Spodziewałem się że po incydencie w Gruzji pojawi się wiele komentarzy w stylu "szkoda  że go nie ustrzelili" lub "dlaczego nie potrafili nawet patałachy trafić". To jednak zupełnie inna kategoria - jak podsumował to kiedyś Stanisław Lem "Nie wiedziałem że świat jest tak pełen idiotów - dopóki nie odkryłem Internetu".

Na salonie jednak popis inteligencji - dał Jan Osiecki - http://osiecki.salon24.pl/103430,index.html. Wpisy Osieckiego to ogólnie rzec można - intelektualna kwadratura koła (okreslę to zgodnie z zasadami politycznej poprawności". Tym razem jednak wykwit intelektu pana Osieckiego jest na tyle wybitny - że warto poświęcić mu chwilę

Tak panie Osiecki. To Kamiński i Bielan, ukryci w krzaczorach strzelali do Kaczyńskiego. Ale nawet ci mistrzowie kamuflażu nie mogli ustrzec sie błyskotliwego dziennikarza "Newsweeka"... Co ich zdradziło? Może kufajka? Może schowany obok kamienia spadochron? A może walonki?

Newsweekowi serdecznie gratuluję poziomu kadry dziennikarskiej. Gorąco i serdecznie.

Do pana Osieckiego miał bym zaś jedno pytanie, w zasadzie retoryczne. Czy panu za to płącą? Czy pan to robi z dobrej woli? Liczę jednak że panu płacą. Wszak każdy za jakąs sumę może robić z siebie bałwana.

Przez myśl po prostu nie może przejść inna możliwość. Że pan naprawde robi to z dobrej woli.

Lewacy uważają mnie za faszystę, "prawdziwi prawicowcy" za przebranego lewaka. Na stronie e-upr nazwano mnie kiedyś "neojakobinem" - i chyba było w tym trochę racji. "Nie ma wolności dla wrogów wolności". Najbardziej obrzydza mnie hipokryzja, włazidupstwo i oszołomizm. A oszłomów nie brakuje na żadnej stronie, od prawicy po lewicę. Jakby ktoś nie wiedział to jestem współautorem portalu o Bliskiem Wschodzie, islamie, zderzeniu cywilizacji oraz zagrożeniach które płyną z działalności europejskiej lewicy www.europa21.pl. Jak chcesz do mnie napisać - marcus@europa21.pl Motto: Nie okazujcie litości, bo sami jej nie otrzymacie. Tym osobnikom zakazuje się wstępu na bloga: emisariusz IV RP matrioszka25 Polish citizenshi & passport

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka