marekpolandia3 marekpolandia3
55
BLOG

Cumulusy

marekpolandia3 marekpolandia3 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Przypomniała mi się pewna scena sprzed jakichś 43-45 lat, gdy jako dziecko zapatrzyłem się w chmury tuż nad horyzontem i wówczas po raz pierwszy zobaczyłem , że chmury się obracają. Miałem wówczas jakieś 6-7 lat. Pokazałem to zjawisko mojemu kuzynowi Leszkowi. Potwierdził, że widzi to samo co ja. Dlaczego to wspomnienie, malutka chwilka z mojego długiego żywota teraz powróciła?

Od kilku dni zbierałem się aby rozeznać  jak tworzą się tak zwane cumulusy. Dzisiaj akurat warunki sprzyjały, zatem stwierdzam, że cumulusy tworzą się z  chmur chemtrails., a ich tworzenie odbywa się mocą programów cybernetycznych, oscylujących w eterze. Po dzisiejszej obserwacji nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

Wyżej opisane wspomnienie z dzieciństwa  uzmysławia mi, że już 45 lat temu chmury wyglądały identycznie jak dzisiaj, i że samoloty latały nie inne jak obecnie - jedne z krótkim ogonem, a  inne z długim. Zatem chemtrails rozsiewa się w eterze od czasów niepamiętnych, aby chmury panie święty na nieboskłonach jakiekolwiek były. Przeto wszelkie twierdzenia o truciznach celowo zrzucanych na nasze głowy,  uznają odtąd za niepotrzebne rozsiewanie fermentu, gdyż tenże świat od samego początku swego zaistnienia sieje chemtrails dla chmur uzyskania.

Nie mam pojęcia czy użyte do tego celu aerozole są dla nas szkodliwe, gdyż nie badałem tego aspektu osobiście , ni badać nie będę, albowiem sama biblijna wiedza, że znajduję się w miejscu będącym owocem NIEPRAWOŚCI, uzmysławia mi najjaśniej jak można, że ja tu być nie chcę wcale a wcale, zatem nie ma dla mnie znaczenia, czy zrzuca mi się na głowę jakieś trutki, czy marcepany. Dziś przeczytałem, że demagog billi od komputerów, wykłada 7 milionów baksów na aerozole, w trosce o efekt cieplarniany, szkodzący jego ukochanej planecie. Jak nietrudno się domyślić, technologie co to billi jest ich rzekomym właścicielem, bez  chemtrailsowych chmur działać nie będą, stąd też i aerozolwa inwestycja szczodrego ekologa demagoga billego .

Z Biblii jasno wynika, że w pierwszych dwóch matrixach żadnych chmur nie było, albowiem matrixy te powstały dla PRAWDY, jako obiekty służące prowadzeniu badań naukowych. Internet działał  tam bez zarzutu, bo gdyby nie działał, nie zapisano by w BIBLII słowa ELOHIM, czyli PROGRAMY vel APLIKATY. Chmury pojawiły się w matrixach dopiero wówczas, gdy dokonano pierwszego MORDU , co opisano w historyjce o Ablu i Kainie, jednakowoż wycięto fragment, gdzie Kain załatwia także nauczyciela elohim zapisanego w sfałszowanym oryginale PISMA jako transliterację; YHWH czy też Jahwe . Z zapisu słowa YHWH jasno wynika, że jest to słowo ŻEŃSKIE , zatem jeśli słowo to miałoby być bogiem, to nie chłopem a kobitą.

Wielokrotnie na blogach zapisałem, że tetragram YHWH stanowi oczywiste fałszerstwo, albowiem tym samym tetragramem opisano w Biblii  wiele różnych postaci, zwanych religijnie bogami. Z tegoż żeńskiego tetragramu odczytałem, że nauczyciel elohim którego unicestwił  Kain, to nikt inny jak MATKA NATURA.

Od  momentu, czyli od  zabójstwa NATURY,  która w tych warunkach była niczym innym jak elektromagnetycznym cyborgiem, we wnętrzu którego zapisana była NAUKOWA WIEDZA  niezbędna do wszelkich kreacji, wszystko co wykreowano w matrixach, stanowi NIEPRAWOŚĆ, powstałą na kanwie mordu założycielskiego, który doprowadził nas aż dotąd, czyli do świata, który jest niczym innym jak  wnętrzem studia telewizyjnego. Nawet drzewa są tu ANTENAMI, jak referuje Jacek Sokal. Czy w telewizji można pokazywać kosmos, objawienia matki boskiej i inne farmazony? Jeśli ktoś wie czym jest telewizja, to nie ma wyboru jak tylko odpowiedzieć twierdząco, natomiast kto nie ma pojęcia o technologii zwanej  telewizją, niechaj zacznie się wreszcie UCZYĆ.

Jak wiemy, w telewizji znajdują się rekwizyty materialne , lecz także ekrany telewizyjne, a nawet przestrzenne hologramy. W dobrze urządzonym studio telewizyjnym  bardzo trudno rozróżnić co jest materią a co cybernetycznym hologramem, jednakowoż można to rozróżnić, pod warunkiem, że posiada się minimum wiedzy,  innej  jak różańcowa czy gromniczna. Proszę zalukać o czym mowa;

Kolejna wirtualna wyprawa Chylewskiej. Tym razem do Londynu

https://www.polsatsport.pl/wiadomosc/2019-10-01/kolejna-wirtualna-wyprawa-chylewskiej-tym-razem-do-londynu/


Jeśli jako ludzie, przez podglądanie zaistniałych tu dzieł doszliśmy  do takiej technologii jak wirtualne studio Polsatu czy TVN , to jaką dysponuje technologią ten, który stworzył światy wieki temu? To co my czynimy teraz, jest naukowym SKANSENEM, nawet niedorastającym do pięt temu, co istnieje od STAROŻYTNOŚCI.

Zważywszy na to, że to co zapisujęw tej notce , na blogach zapisałem już dawno temu, to bez zbędnych ceregieli zapisuję teraz, że historyjka zapisana w przekładach jako podział   ziemi   pomiędzy pokolenia IZRAELA , to nic innego jak zagłada ATLANTYDY,  i budowa wielu różnych światów , dla każdego pokolenia Izraela oddzielnie, coby po łbach synowie ci się nie okładali.

Analizując swoje wcześniejsze notki, trafiłem na ten oto werset z KSIĘGI SĘDZIÓW pochodzący;

Sdz18,1

 1W tych dniach nie było króla w Izraelu, toteż w tych dniach pokolenie Dana szukało sobie dziedzictwa do zamieszkania. Aż do tego dnia bowiem nie przypadło im dziedzictwo pośród pokoleń Izraela. - NBG

https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/975066,dlaczego-nasz-ojciec-nie-znosi-kaplanow

Jak widzimy, w Księdze Sędziów  zapisano, że synowie Dana miedzy jak dotąd nie otrzymali. Popatrzmy teraz na zapis z Księgi Jozuego, rozdział 19;

 image

 Tu zapisano, że Danici jednakowoż miedzę otrzymali. 

Niegdyś  jako biblijny żółtodziób  powtarzałem  za biblijnymi nauczycielami niczym pawian w zoo, że BIBLIA nie zawiera żadnych BŁĘDÓW, aby teraz od kilku lat pisać o oczywistych biblijnych fałszerstwach. Mój własny przykład, uzmysławia mi najjaśniej jak można, że póki sam czegoś nie rozeznasz - NIE POWTARZAJ za innymi.

Nie inaczej było we wszystkich moich pracach. Gdy z braku czasu czegoś nie zrobiłem sam, na drugi dzień musiałem  toto po kimś poprawiać, zużywając dwukrotną ilość czasu, gdyż najpierw musiałem zburzyć to co  ktoś zbudował dzień wcześniej, by następnie po uprzątnięciu gruzu odbudować toto jak pan bóg przykazał. Nie dla własnego poczucia estetyki tak czyniłem, lecz dla uniknięcia budowlanej katastrofy.

Skoro włodarzami wszystkich ziem są synowie Izraela, to kto odpowiada za holokausty, hitleryzmy, stalinizmy i inne zaistniałe tu nieprawości? Czyż w Biblii jasno nie zapisano, że synowie Izraela serca nie mają dla NIKOGO?  W zalinkowanej wyżej notce o kapłanach można se przeczytać, że kapłan z pokolenia Lewiego  poćwiartował żywą kobitę, własną nałożnicę,  i rozesłał jej szczątki po wszystkich pokoleniach Izraela, wywołując tym samy bratobójczą wojnę. Czy to ja w Biblii zapisałem, że Abram wywalił ciężarną Hagar na pustynię? Że oddawał swą żonę Sarę obcym w zamian za stada baranów i niewolników? A popisy Jozuego co to mieczem wyrżnął wszystko co popadło? Wszystko to z rozkazu boga, jeno nie wiadomo którego, zapewne tego, który jest wyznawcą zasady dziel i rządź.

Cóż zatem oznacza słowo ANTYSEMITYZM? Nic innego, jak wzajemną nienawiść synów IZRAELA wobec samych siebie, albowiem tak jak wielokrotnie mówiłem , słowo IZRAEL nie jest  żadnym imieniem dla Jakuba, a PROGRAMEM NIEPRAWOŚCI zapodanym Jakubowi przez diabli wiedzą kogo, gdyż jasno tego w Biblii nie zapisano, jeno z domysłów czytelnik wnosi, że chodzi tam o boga YHWH.

Z racji tego co tu zapisałem, zobowiązany jestem pouczyć ewentualnych czytelników, że biblijnego  zwrotu SYNOWIE IZRAELA, absolutnie nie należy utożsamiać z żadnym konkretnym  narodem, lecz z PROGRAMEM CYBERNETYCZNYM, w którym konstrukty te się poruszają. Wszystko co istnieje w tym świecie zostało wielokrotnie wymieszane w te i nazat, przez co doszukiwanie się dzisiaj jakichś narodowościowych zależności należy sobie darować, albowiem to, że ktoś mieszka na przykład w Polsce, absolutnie nie oznacza, że jest rdzennym Polakiem, jak i to, że ktoś mieszkający w Izraelu nie oznacza, że jest rdzennym Izraelitą. NARODY są sztucznym tworem, opisanym w historyjce o wieży Babel, gdzie YHWH w mgnieniu okaz z JEDNOŚCI utworzył narody, mieszając wspólnocie tak zwane języki, coby dogadać się ze sobą już nie mogła. Po co to uczyniono? DZIEL I RZĄDŹ - mocium panie.

 

marek sujkowski 

 



Polak. Pozostałe moje blogi; https://www.salon24.pl/u/marekpolandia/ https://www.salon24.pl/u/marix392/ https://www.salon24.pl/u/marekpolandia2/ https://www.salon24.pl/u/niebo/ https://www.youtube.com/channel/UCGVxzCk-_qpBh_4ca0685bQ?view_as=subscriber

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo