Kultura 7.07.2008, 14:05 Podważanie kwalifikacji i predyspozycji Jeśli w firmie panuje prawo dżungli, to znaczy, że trzeba zacząć szukać innej pracy. Albo zacząć się zbroić. Skutecznym orężem twardego menedżera jest podważanie kwalifikacji i predyspozycji konkurenta do stanowiska, projektu lub...
Polityka 7.07.2008, 02:27 Tanie państwo Minister Spraw Zagranicznych Radosław Sikorski poleciał do USA - potwierdził portalowi Gazeta.pl rzecznik MSZ Piotr Paszkowski. Na miejscu szef MSZ będzie rozmawiał przez telefon z Barackiem Obamą. To jest godna pochwały realizacja...
Polityka 7.07.2008, 01:44 Sukces Tuska zbyt wcześnie odtrąbiony? Wygląda na to, że sukces premiera D. Tuska, jakim miała być rzekoma zgoda Komisji Europejskiej na program prywatyzacji i restrukturyzacji polskich stoczni - został odtrębiony przedwcześnie. Oto bowiem sama Unia nie potwierdza tych...
Polityka 6.07.2008, 20:50 Napieralski super sprzedawcą Szef SLD Grzegorz Napieralski wraz z ministrem spraw zagranicznych Hiszpanii Miguelem Angelo Moratinosem wydali wspólne oświadczenie, w którym ni mniej ni więcej tylko zarzucili Prezydentowi RP Lechowi Kaczyńskiemu, iż ten jest...
Polityka 6.07.2008, 02:22 Nowa era innowacyjności Najbliższa dekada przyniesie kluczowe zmiany w metodach zarządzania organizacją. Będą one wymuszone potrzebami rynku - rosnącym naciskiem na skuteczność działań , ich pomysłowość, kreatywność i niepowtarzalność. Coraz...
Polityka 5.07.2008, 18:21 Teoria dysonansu poznawczego Leon Festinger w klasycznej książce „Teoria dysonansu poznawczego” przedstawił niezwykle silny mechanizm psychologiczny, który steruje ludzkimi zachowaniami. Dysonans jest to „psychiczny dyskomfort”, powstały z...
Polityka 5.07.2008, 14:07 Kreowanie własnej marki - potrzebą czasu Kreowanie siebie. To wiecej niż moda ostatnich lat. To konieczność, żelazna reguła zapewniająca sukces we wszystkich dziedzinach życia. Także polityce. A może przede wszystkim w niej właśnie :) Czy wobec tego zdajesz sobie sprawę z...
Polityka 5.07.2008, 13:17 Polityka i sprzedaż: wiatr odnowy zaczyna wiać Podstawowa idea Clientingu (sztuki skutecznej sprzedaży) brzmi: nie sprzedawaj, spraw by kupowali. Buduj relacje, więzi z Klientem, rozpoznawaj jego potrzeby, zaspokajaj je, kreuj nowe, mądrze zarządzaj potencjałem Klienta - a nie umrzesz z...