marlis marlis
93
BLOG

Lacie bliżej do Blattera niż Platiniego

marlis marlis Polityka Obserwuj notkę 0

Grzegorz Lato umiejętnościami piłkarskimi dorównywał Michelowi Platiniemu, niestety w kierowaniu organizacją sportową wzorce czerpie nie z Francuza ale Seppa Blattera szefa FIFA.Prawdę mówiąc nie łudziłem się zbytnio, kiedy Grzegorz Lato obejmował fotel prezesa PZPN.Nic w jego dotychczasowym"popiłkarskim"życiu publicznym nie wskazywał na bycie sprawnym menadżerem.Wierzyłem jednak przynajmniej w jego UCZCIWOŚĆ i PRZYZWOITOŚĆ.Niestety kolejne fakty z ostatnich tygodni pokazują,że i ta wiara była nieuzasadniona.PZPN robi co może aby zepsuć atmosferę wokół polskiej reprezentacji i to niedługo przed EURO 2012.Brakuje przemyślanego systemu szkolenia.Małe kluby takie jak w mojej miejscowości, gdzie powinno się zaczynać wyławianie piłkarskich talentów"ledwo zipią"zasilane skromnymi samorządowymi dotacjami.W takim wypadku pojawia się pytanie.Na co idą te miliony euro dla których PZPN nie zawachał się kupczyć godłem narodowym na koszulkach reprezentantów.Moim zdaniem pozostaje tylko jedno.Dotrwać do EURO 2012 a potem ryzykując nawet zawieszenie naszych drużyn narodowych i klubowych oczyścić tę pzpenowską stajnie augiasza nie oglądając się na sankcje UEFA czy FIFA.Na dłuższą metę będzie to zdrowsze dla polskiego futbolu i da wiele do myślenia następcom Grzegorza Laty.

marlis
O mnie marlis

Zdziwiony tym światem.Zatroskany coraz bardziej o Polskę i swój los.Przerażony,że mój głos,moja osoba liczy się coraz mniej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka