matterhorn matterhorn
209
BLOG

Nie możesz komentować na tym blogu

matterhorn matterhorn Polityka Obserwuj notkę 6

Nie mogę komentować na blogu FŻP bo zostałem uznany za antysemitę,który wyssal antysemityzm z mlekiem matki.Skoro nie mogę to nie mogę,ale pisania notek jeszcze nikt mi nie zabronił a na wasz paszkwil odpowiedzieć muszę bo czujecie się w Polsce jak we własnym królestwie judeopoloni.I dlatego Polacy muszą się przeciwstawiać waszym haniebnym praktykom pouczania nas Polaków co nam wolno a co nie wolno we własnym kraju

A teraz komentarz do ostatniej notki o paleniu kukły Judasza

"Pytasz Pan komu to jest potrzebne?

To jest potrzebne nam Polakom tak jak potrzebne jest topienie czy palenie Marzanny,Smigus dyngus,prima aprilis, Lajkonik w Krakowie czy Trzech Króli.To są nasze staropolskie obrzędy kultywowane od lat.Więc nie wścibiajcie nosa między wódkę i zakąskę Ja wam się nie podoba droga wolna.

Przypomnę tylko ,że Judasz był zdrajcą który wydał Jezusa na śmierć i zasługuje na wieczne potępienie tak jak tysiące żydów zdrajców ,którzy po 17 wrzesnia 1939r wskazywali sowietom domy w których mieszkali Polacy i polscy oficerowie którzych później uśmiercono w Katyniu i innych sowieckich obozach jenieckich.Macie krew na rękach Chrystusa i Polaków pomordowanych  przez Rosjan i w ubeckich kazamatach po zakończeniu II WŚ.Polacy zawsze będą o tym pamietać i czy wam się podoba czy nie, będą kultywować swoje staropolskie tradycje."


matterhorn
O mnie matterhorn

To co zbudowałem za granicą stoi do tej pory to co w Polsce zostało zburzone przez złych ludzi .Zburzono mój zakład pracy zburzono mieszkanie a co najważniejsze zburzono moją nadzieję i wiarę na Polskę niepodległą i wolną Darmowe Aliasy, Darmowe Liczniki, Tester PageRANK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka