M. z W-wy M. z W-wy
28
BLOG

Trzy, dwa, jeden... START!

M. z W-wy M. z W-wy Polityka Obserwuj notkę 0

Witam w Salonie!

W swym blogu zamierzam komentować rzeczywistość: artykuły prasowe, wypowiedzi polityków w telewizyjnych i radiowych wywiadach bądź na konferencjach prasowych, polemizować z felietonistami i innymi blogowiczami (blogerami?). Od dłuższego czasu dyskutuję z różnymi ludźmi na forach internetowych i doszedłem do wniosku, że w celu przedstawienia swych poglądów przydałoby się również założyć blog.

Nie pozostaje mi więc nic innego, jak zaprosić wszystkich do odwiedzania i komentowania moich postów. Nie mogę obiecać codziennej aktualizacji, aczkolwiek pisał będę tak często, jak to będzie możliwe (tzn. inne obowiązki nie staną na przeszkodzie).

Cóż... tyle słowem wstępu! :) 

Pozdrawiam, MzW. 

PS. Tytuł (a zarazem nazwę) bloga zaczerpnąłem z piosenki T.Love - pozwolę sobie zacytować fragment:

"Pośród nas są terroryści 
Różnej maści i kolorów
Ci z ambony, ci wiecowi
Krążą jak insekty
Bardzo chcą przekonać Ciebie
O słuszności swojej ściemy
Postaw krzyżyk, kup ten produkt
Zacznij praktykować"
M. z W-wy
O mnie M. z W-wy

"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć. Podobnie jak ktoś, kto nie lubi pająków, nie musi leczyć się z arachnofobii." Wojciech Cejrowski, źródło - Onet.pl "Sprawiedliwość polega na tym, że dobrze powinni mieć ludzie, którzy umieją pracować lub myśleć – natomiast ci, co są głupi i na dodatek lenie, mają mieć bardzo źle!" (Janusz Korwin-Mikke) Warszawscy radni to największa bandytierka Każdy chciwie na publiczne pieniądze zerka Jak tak patrzę to cyniczni i złośliwi Głupi, pasożyty, insekter, nowotwór na organizmie żywym Radny kradnie zasada jest taka Synekura tego typu warta jest siusiaka Lub pipuni wszelkiej maści złodziei na stołkach Służba wasza temu miastu to kit na kółkach!" (El Dupa - "Prohibicja")

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka