Neo1710 Neo1710
30
BLOG

Co z tym Millerem???

Neo1710 Neo1710 Polityka Obserwuj notkę 0
     Normalny szok! Pierwsza szuja III RP, Lechu Miller, będzie startował w wyborach parlamentarnych w nie-obojętnej-mi ŁODZI z listy Samoobrony!
     Pal licho z tym, że z listy Leppera - tym akurat nie jestem zdziwiony. Gorzej, że z Łodzi. Bądź co bądź w tym mieście spędziłem prawie całą swoją licealną i studencką młodość. I choć nie tęsknię za tym niegdyś przemysłowym miastem, to kto wie - może kiedyś będę  jeszcze miał z nią coś wspólnego. A wtedy - nie daj Boże- przyjdzie mi się wstydzić za Lecha M.
     Wracając do "Jedynki" na łódzkiej liście Samoobrony (czy też jakiejś Polskiej Lewicy), to muszę stwierdzić, że w Łodzi jest już wystarczająca ilość "wykształciuchów" z PO i SLD - wystarczy ich! Z drugiej strony chyba tylko Łódź daje Panu "Zero" nadzieję, że być może znajdą się jacyś jaśnie-oświeceni wyborcy, którzy oddadzą swój głos na elektryka ze Skierniewic (tak, ze Skierniewic -zatem won, Pani Lechu z Łodzi!).
     Ciekaw jestem co na to Pan Roman Giertych? Jak w tym kontekście wygląda jego  koalicja z Andrzejem Lepperem w ramach liniejącego już LiS'ka? Czyżby LiS zdechł-był?!
     Ciekaw jestem dlaczego Rokita "z własnej woli" zrezygnował ze startu w wyborach? I dlaczego wcześniej towarzysz Olejniczak pozbył się z LiD wspomnianego już Leszka Millera i Marka Dyducha? Czyżby PO i LiD szykowały sobie przedpole na zawarcie kolacji???
Nie! Oczywiście, że nie... twierdzą jaśnie-oświeceni wyborcy... To przypadkowa koincydencja - tak, przypadkowa, jak niegdyś tzw. "układ warszawski" w Mieście Stołecznym...
     Tylko naiwni nie dostrzegają w tym początku koalicji PO-LiD... 
     
Neo1710
O mnie Neo1710

Absolwent Wydziału Teologicznego UKSW w W-wie. Doktorant z zakresu antropologii integralnej. Zawodowo katecheta w LO, grafik komputerowy i akcydentalny dziennikarz. Rozmiłowany w filozofii i teologii - szczególnie w teologii duchowości. PROWADZĘ SWOJEGO VLOGA na YT: https://www.youtube.com/channel/UC8Yz3IG2LLMKD21xs7_s_9A ORAZ PORTALE NA FB: https://www.facebook.com/mocwslabosci https://www.facebook.com/projekt777 Szczególnie POLECAM MOJEGO BLOGA na: https://pracujnadsoba.wordpress.com Ponadto uwielbiam rower, snowboard, Radiohead i żywoty Świętych.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka