po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
188
BLOG

Botów życie osobiste. Czerska klika od Michnika?

po miedzy po miedzy Polityka Obserwuj notkę 22

Rzecze bot do bota:


- Nudna ta robota
Jeszcze marnie płacą
Nawet  nie wiem za co…


- Będziesz miał wyniki
Generując kliki
I nie bój się bluzgów
To jest  pranie mózgów


- A dla jakiej kliki
Robimy wyniki?


- Podług mojej wiedzy
To prawi koledzy
Najlepiej to olej
Pecunia non olet


- Jak mam z moim nickiem
Chwalić się wynikiem?
Kiedy na mnie padło
Że będę @ruchadło?


Owszem, na początku
Do mojego wątku
Zgłosiła się nowa
Grupa docelowa


Admin mi zarzuca
Jakąś  Parę skłócam?
Że to nie ten wszakże
Content oraz target


Więc wolałbym nicka:
@posadzić michnika


- Jest nadzieja spora
Po nowych wyborach

Kiedy nasze sądy

wezmą się mordy



- Jakie?

- Nie bądź dzieckiem!

Za mordy zdradzieckie!


- A ja przez te nicki
Nie mam na waciki
To nie moja wina
 Wracam do Putina.


 P.S.    "CHODŹ SZOGUNIE".

" (...) Przeciętny użytkownik Twittera nie podaje więcej niż kilkadziesiąt wątków w ciągu dnia. Bot potrafi podać nawet kilkaset .

Firma miała przede wszystkim budować negatywny obraz najpoważniejszego kontrkandydata Andrzeja Dudy starającego się o reelekcję Bronisława Komorowskiego.

- Prezydent Komorowski pojechał do Japonii i tam była historia, że wszedł na miejsce marszałka w japońskim parlamencie, a potem powiedział do szefa BBN: "Chodź, szogunie!" Sprawa została rozdmuchana do niebotycznych rozmiarów. I rzeczywiście po miesiącu Komorowski kojarzył się tylko z szogunem i z kimś, kto zachowuje się niewłaściwie - tłumaczy Czuchnowski.


Kancelaria Komorowskiego twierdziła jednak, że "nie było żadnej wpadki".

- Nie było żadnej wpadki - komentowała wówczas szefowa biura prasowego Kancelarii Prezydenta Joanna Trzaska-Wieczorek. Zapewniała, że polski prezydent nie wszedł na fotel marszałka, a na mównicę, a przedstawiciel protokołu dyplomatycznego wskazał mu, w którym miejscu mównicy miał stanąć. Natomiast słowa o szogunie były żartem, z którego śmiał się zresztą sam prezydent





po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka