po miedzy
po miedzy
po miedzy po miedzy
126
BLOG

White Christmas? I'm only dreaming...

po miedzy po miedzy Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Które to już Święta bez śniegu?

Podobno ma spaść, niedługo. Już, już...

Wprawdzie byłem na nartach ale to śnieg tzw. techniczny. Na toury warunki już gorsze.

Banki podobno (za WWF) zaprzestają kredytowania inwestycji w stacje narciarskie....

W Alpach zaczęło sypać ale w lecie widać, że lodowce się cofają...

Czyli zmiany klimatu (nie pogody bo to widać na co dzień) są już widoczne gołym okiem.

Do tej pory trzeba było wierzyć naukowcom. Tak to sprawa wiary. A ja nauce ...wierzę.


Z Niemiec, z których zaimportowaliśmy drzewko  (Tannenbaum)  nadciągają do Polski - Kleszcze giganty!

Przed zamorskimi gośćmi (tak,że dodatkowy talerz zbędny) się obroniliśmy ale insekty nie znają "granic ni kordonów"...

Sorry, taki mamy (już wkrótce) klimat.

Są bardzo niebezpieczne. Wieści zza zachodniej granicy nie napawają optymizmem.  

Jak zwykle. Zachód.

Szkoda go? Szkoda zachodu.


image


 P.S. Amerykanizmy w tytule mają pełnić funkcję ironiczną. Amerykanizacja, komercjalizacja, merkantylizacja i santaklausacja.

Śniegu wróć! Niech nas zawieje, zamiecie i odetnie.

Na amen.



po miedzy
O mnie po miedzy

Mężczyzna, hetero (jak do tej pory), Kraków, wiek społeczno-kulturowy 18-29 lat. Sierota po blogach TOK FM - męczennik rozpięty pomiędzy modernizacją a rechrystianizacją. Blogosfora... biada, "biada potężnym istotom gdy wchodzą pomiędzy ostrza podrzędnych rycerzy!" (cytat niedokładny). Nigdy nie mam 100% racji. Bo prawda nie leży pośrodku tylko - "po między". MISJA: pisać, pisać;  charakteryzuje mnie łatwość wypowiedzi, szczególnie gdy się na czymś nie znam. Bo bloger nie musi się znać. Jedyne co musi - to pisać, pisać, pisać. Piszę głupawo ale za to rzadko. To moja jeszcze jedna zaleta.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura