„Jeśli widzisz krew, gdy szczotkujesz zęby”… tu obraz zakrwawionej śliny w umywalce... reklama nadawana najchętniej w porze śniadania i kolacji… reklamodawca powinien ją za karę dożywotnio oglądać w trakcie każdego posiłku.
„Pewne rzeczy lepiej prezentują się w pionie” – a cemu ta pani zdejmuje stanik? - pyta wnusio nierozważną babcię, która w samo południe pozostawiła włączony telewizor na kanale pogodowym.
„O siedzi!” – na ekranie gołe tyłki w kapeluszach, berecikach i czapeczkach………
Mazurek Chopina towarzyszący posągowej damie rozpartej na równie pozbawionych życia meblach Kler…. ani to smaczne, ani piękne, aż się prosi o dopisek „tylko dla snobów”…
Młoda kobieta, która obawia się, że dzieci w przedszkolu zostaną same, gdy ona będzie musiała wyjść i opłukać… sztuczną szczękę…. inna znów robi z siebie słodką idiotkę, którą mąż nazywa swoją śmieszką, a której onegdaj szczęka wyrypała się z ust….
Reklamy specyfików na umęczone biusty, spękane pięty (pokaz onych na zbiżeniu), sraczkę, sikanie, impotencję, zgagę, obstrukcję, wzdęcia, nawet na prawidłową kupkę u psów… to jest po prostu nie do zniesienia.
Reklamotwórcy – opamiętajcie się.
Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są.
UWAGA
NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Rozmaitości