Mila Nowacka Mila Nowacka
705
BLOG

Co tak naprawdę interesuje Polaków? ;)

Mila Nowacka Mila Nowacka Rozmaitości Obserwuj notkę 42

Zaintrygowała mnie liczba odsłon pewnej notki.

Wiadomo – im więcej odsłon, tym bardziej pasjonujący temat. Czasem przekłada się to na liczbę komentarzy, czasem nie. Nie prowadzę jakichś szczególnych statystyk, ale że przeglądam czasem „Who’s among us”, to i widzę, które moje notki były ostatnio czytane.

I tak – jak mi się dotąd wydawało - najwyższą popularność powinny mieć notki dotykające „gorących” tematów, jak na przykład ta skierowana do Pana Girzyńskiego – ponad 5 tys. odsłon, niewiele więcej od dzisiejszej notki  Rosemanna ( jak to najprzeważniej bywa z notkami na SG).

Tymczasem odkryłam, że istnieje tekst, napisany przeze mnie już dobrych parę miesięcy temu, który cieszy się niezmienną i niebywałą wręcz popularnością, a liczba jego odsłon  systematycznie rośnie. Mało tego, jeśli zapytać w temacie wujka Gugla, okazuje się, że na samym szczycie wyszukiwarki figuruje ten tekst właśnie!

Czy chodzi o tak pasjonujący wątek jak aborcja? Bynajmniej. A może o służbę zdrowia? Albo chociażby plotkarsko rozdmuchaną sprawę małej Madzi?

Nie. Chodzi o żeberka. Tak – o żeberka. Te wieprzowe.

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości