Mila Nowacka Mila Nowacka
1061
BLOG

Koszmarne zmiany na S24 i olewanie Autorów

Mila Nowacka Mila Nowacka Rozmaitości Obserwuj notkę 51

Droga Administracjo Salonu - gdybym chciała pisać moje notki czcionką Arial 10-12pkt, to bym pisała. Ale pisałam czcionką Times New Roman 12 pkt i taką czcionką mają one być nadal napisane.

Ingerencja w wygląd bloga bez zgody jego autora jest naruszeniem praw tego autora. Żądam zatem przywrócenia wyglądu mojego bloga, zgodnie z moją intencją. Tekst ma być graficznie dokładnie taki, jaki był. Graficzny układ tekstu jest bowiem tak samo ważną kwestią, jak sama treść, o czym sam Administrator zapewne wie, skoro dopuszczał dowolność czcionki.

Dopisek z 22:22:

Znikł też widok lubczasopism wedle kolejności - teraz trzeba wybrać kategorię. Redaktorzy, którzy o tym wcześniej nie pomkyśleli gotowi wylądować na śmietniku tychże. Niby na samiutkim końcu jest opcja "Wszystkie", ale kto tam dotrze?

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości