Mila Nowacka Mila Nowacka
780
BLOG

Jak Salon robi idiotów z użytkowników

Mila Nowacka Mila Nowacka Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Nie dość, ze trzeba znosić wyskakujące reklamy. Nie dość, że trzeba czytać przedziwne treści na SG, zamieszczone wyżej niż jakakolwiek notka. A są to intrygujące hasła w rodzaju "Grzybica penisa".

Teraz jeszcze trzeba udowodnić, ze się zwróciło uwagę na reklamę i przepisać tekst umieszczony w tej reklamie w cudzysłowie. Niestety pod Firefoxem tekst nie jest widoczny, musiałam się przełączyć na IE.

Salonie, zastanów się dokąd zmierzasz, bo to już nawet targowiska próżności nie przypomina, a najgorszej proweniencji media dla kretynów. Może do odstąpienia od nowego pomysłu przekona Cię, Salonie,  taki argument:

Wiemy, że Prezes Kaczyński pisuje tu na ogół poprzez inną osobę i nie komentuje. Ale wyobraźmy sobie, że RAZ JEDEN Prezes postanowił osobiście skomentować wpis. I co? Każesz mu Salonie przepisywać durnowate hasełka z jakieś kretyńskiej reklamy????

PS. Ewentualnych komentujących z góry przepraszam, że nie będę brać intensywnego udziału w wymianie zdań na temat powyższego, jutro z rana wyjeżdżam. Jednak nie mogłam sobie odmówić podzielenia się z Wami moimi uczuciami. Salon przestał być salonem, a stał się miejscem, w którym inteligencja najwyraźniej jest źle widziana.

Komentarze obraźliwe usuwam. Banuję chamów, klony i trolle bez względu na opcję, z której są. UWAGA NIE MAM KONT NA FACEBOOKU I NK Jakakolwiek wiadomość stamtąd, rzekomo ode mnie - nie jest ode mnie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości