murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński
181
BLOG

Komuniści, Żydzi i Murzyni.

murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński Kultura Obserwuj notkę 3

Amerykańska pani profesor żydowskiego pochodzenia latami udawała Murzynkę, a teraz, na fali marksistowskiej rewolucji kulturalnej BLM, złożyła uroczystą samokrytykę:

Uciekłam od moich życiowych doświadczeń białego żydowskiego dziecka z przedmieść Kansas City. W dorosłym życiu występowałam pod różnymi przybranymi tożsamościami, które miały czynić mnie częścią społeczności Afroamerykanów, do czego nie miałam prawa. Najpierw podawałam się za czarnoskórą pochodzącą z Północnej Afryki, później za Afroamerykankę, a na koniec za osobę z korzeniami karaibskimi z Bronksu" - napisała prof. Krug.

Krug przyznała, że nie ma prawa rościć sobie praw do tych tożsamości. Przeprosiła za to, co nazwała "ciągłym przywłaszczaniem sobie tożsamości Czarnych z Karaibów". Przyznał, że "myliła się, była nieetyczna, niemoralna, anty-czarna i kolonialna".

"Nie jestem sępem kulturowym. Jestem pijawką kulturową" - napisała.  

https://fakty.interia.pl/swiat/news-profesor-z-usa-udawala-czarnoskora-zbudowalam-zycie-na-bruta,nId,4711197


Jednym z pomysłów amerykańskich Czarnych panter na przeprowadzenie rewolucji, miało być masowe dodawanie LSD do sieci wodociągowej.


To działa. 



#Purim?


Każda opublikowana tu notka jest produktem kolekcjonerskim. Nie służy do czytania, ani też do zamieszczania w niej informacji bądź opinii. Uwaga: CACATOR CAVE MALUM!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura