murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński
109
BLOG

Objaśnianie jest przemocą.

murgrabia czorsztyński murgrabia czorsztyński Polityka Obserwuj notkę 9
ignorance is strength

...od samego początku naszej telefonicznej rozmowy zachowywał się po chamsku. Kiedy przedstawiłam powód, dla którego dzwonię, szybko przeszedł do upokarzania mnie. Tłumaczył, że nic nie rozumiem z tego, co mi mówi, że nawet kiedy mówię, że rozumiem, to tak naprawdę nie rozumiem. Cynicznie się ze mnie naśmiewał, zarzucał mi skrajny egoizm, twierdząc, że chcę grać tylko na siebie.

Potem, kiedy przekroczył już wszystkie moje granice, moje ciało odmówiło mi posłuszeństwa. Straciłam głos, chyba pierwszy raz w życiu, zaczęłam się trząść i popłakałam się jak mała dziewczynka. Jakbym walnęła syrop zmniejszający z Alicji w Krainie Czarów. To było coś niesamowitego. Moje silne ciało totalnie mnie zdradziło. Odmówiło posłuszeństwa. Pod wpływem [...], tego, w jaki sposób do mnie mówił i co mówił, zaczęłam rozpadać się na kawałki. Zamurowało mnie. Nie mogłam wypowiedzieć ani słowa. Wówczas rozmówca naciskał coraz bardziej: czy nadal nic nie rozumiem? Czy chcę zakończyć naszą rozmowę milczeniem? Podkreślił, że traci czas na rozmowę ze mną, bo i tak nic z niej nie rozumiem....

https://krytykapolityczna.pl/kraj/szpila-dlaczego-nie-przyjelam-grand-pressa/


Próbowałem wytłumaczyć, że każdy zwycięzca Grand Press ma tyle samo czasu na wypowiedź, a ja nikomu nie zagwarantuję ani zwycięstwa, ani dodania czasu na podziękowania.

https://www.press.pl/tresc/74256,szef----press----o-telefonicznej-rozmowie-z-agnieszka-szpila_-jedno-zdanie-prawdy


Morał: Kto owym pociągiem jedzie, niech sobie zmówi paciórek.






Każda opublikowana tu notka jest produktem kolekcjonerskim. Nie służy do czytania, ani też do zamieszczania w niej informacji bądź opinii. Uwaga: CACATOR CAVE MALUM!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka